اتفاق وحشتناک برای جوان آویزان شده از قطار!

به گزارش ساعت شیک، هر ماه چندین حادثه برای مسافران هنگام سفر با قطار های محلی بمبئی هند گزارش می گردد. در حالی که بعضی اجتناب ناپذیر هستند، می توان از بعضی دیگر اجتناب کرد و این یکی از آن ها بود.

اتفاق وحشتناک برای جوان آویزان شده از قطار!

به گزارش ساعت شیک، صبح روز پنجشنبه ویدئویی وحشتناک از برخورد یک مسافر جوان قطار با تیر و پرت شدن روی ریل بین کلوا و تانه منتشر شد. قربانی 19 ساله با شکستگی های متعدد در بیمارستان بستری شده است و خیلی خوش شانس بود که از ناحیه سر آسیبی ندید.

دانش خان که به همراه چند نفر دیگر بیرون از قطار آویزان و در حال دیدنی مسافران قطار دیگر بود به شدت به پایه آهنی چراغ برخورد نموده و به پایین پرتاب شد. در حالی که مسافران هر دو قطار با وحشت دیدن می کردند، بسیاری تصور می کردند که او بر اثر ضربه جان باخته است.

ذاکر خان، پدر این پسر گفت که فرزندش پس از سقوط به وسیله مردم محلی به بیمارستان چاتراپاتی شیواجی ماهاراج در کلوا منتقل شد. پزشکان گفتند که او از ناحیه یکی از پا ها و هر دو دست دچار شکستگی شده است، اما شرایط وی پایدار است.

در حالی که ذاکر خان در پونا کار می نماید، دانش خان با مادر، یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکترش در کلوا زندگی می نماید. او به عنوان کارگر در یک شرکت دکوراسیون خانه کار می نماید.

ویدئوی این حادثه به وسیله مایور لیمایه، گرفته شده است که در راستا موازی با قطار سریع السیر در حال حرکت بود.

مقامات ارشد راه آهن گفتند: معمولاً بدلکاری ها ضبط می شوند و این ویدئو ها در شبکه های اجتماعی و گروه های پیغام رسان پخش می شوند. این باعث می گردد دیگران به امتحان شیرین کاری های مشابه بپردازند. امیدواریم حداقل این ویدئو بازدارنده باشد، زیرا نشان می دهد چگونه این شیرین کاری ها می توانند اشتباه پیش بروند.

منبع: فرارو

به "اتفاق وحشتناک برای جوان آویزان شده از قطار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق وحشتناک برای جوان آویزان شده از قطار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید