اضافه شدن لژیونرها به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از تیر ماه

به گزارش ساعت شیک، مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر که از 27 فروردین ماه آغاز شد کماکان زیر نظر عباس آقاکوچکی در حال پیگیری است.

اضافه شدن لژیونرها به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از تیر ماه

اردونشینان این تیم بعد از انجام مرحله دوم واکسیناسیون خود، محل اردو را ترک می کنند تا به صورت غیر متمرکز و طبق برنامه میان اردویی، تمرینات شان را دنبال کنند.

مرحله سوم اردوی این تیم اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود و به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت. پس از آن اردونشینان تیم ملی بسکتبال با ویلچر از ابتدای تیرماه وارد اردوی چهارم آماده سازی خواهند شد.

تا آن زمان لژیونرهای این رشته در میان اردونشینان حضور نخواهند داشت اما همزمان با آغاز اردوی چهارم به ترکیب هم تیمی های خود اضافه می شوند.

وحید غلام آزاد و وحید سعادت پور که به ترتیب در لیگ آلمان و اسپانیا بازی می کنند همراه با مرتضی عابدی، حسن سیاری، مرتضی ابراهیمی و محسن طلوعی که بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ترکیه هستند، 6 لژیونر تیم ملی بسکتبال با ویلچر هستند که به خاطر درگیری باشگاهی فعلا این تیم را در اردوی آماده سازی همراهی نمی کنند اما بلافاصله پس از اتمام دیدارهای خود به ایران باز می گردند تا به ترکیب اضافه شوند.

بعد از ملحق شدن لژیونرها به ترکیب اردونشینان تیم ملی بسکتبال، آقاکوچکی در رابطه با ترکیب اعزامی این تیم به بازی های پارالمپیک توکیو تصمیم گیری می کند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران آذرماه سال 98 از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه پیروز به کسب مجوز لازم برای شرکت در پارالمپیک 2020 توکیو هم شد. این سهمیه به واسطه صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات به دست آمد ضمن اینکه ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران در همین رقابت ها به عنوان سوم دست یافتند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در پارالمپیک ریو هم حضور داشت اما در پارالمپیک لندن به دلیل محرومیت غایب بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اضافه شدن لژیونرها به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از تیر ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن لژیونرها به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از تیر ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید