انتقال مهاجم از لیگ پرتغال به پرسپولیس منتفی شد

به گزارش ساعت شیک، مصدومیت عیسی آل کثیر از ناحیه رباط صلیبی باعث دوری طولانی مدت او از تمرینات پرسپولیس شد تا مهاجم سرخپوشان مرکز تا انتها فصل نتواند این تیم را همراهی کند.

انتقال مهاجم از لیگ پرتغال به پرسپولیس منتفی شد

همین امر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را مصمم به جذب جایگزین برای او در خط حمله تیمش کرد تا بتواند بازیکن دیگری را به فهرست این تیم اضافه کند.

سرمربی پرسپولیس گزینه هایی همانند علی علیپور از ماریتیمو پرتغال را در نظر داشت تا شرایط اقتصادی آنها به وسیله باشگاه مورد آنالیز قرار گیرد.

گل محمدی در حالی قصد داشت دیدگاه علیپور را برای بازگشت به این تیم جویا گردد که باشگاه پرسپولیس مبلغی هم برای پرداخت پول برای جذب از تیم پرتغالی نداشت و بازگشت هر لژیونر را منوط به دریافت رضایت نامه از جانب خود بازیکن نموده بود.

این بازیکن علاوه بر اینکه مبلغ بالای 500 هزار دلار برای دریافت رضایت نامه خود در جابجایی زمستانی پرداخت کند که حاضر نیست چنین مبلغی را پردازد. ضمن اینکه علیپور جایگاه ثابتی در ترکیب ماریتیمو پیدا نموده است تا دوباره رؤیای بازگشت به اردوهای تیم ملی ایران را در سر بپروراند.

از این رو علیپور به واسطه های خود با پرسپولیس اعلام نموده است تصمیم قطعی خود را برای ماندن در ماریتیمو گرفته است و فعلا قصدی برای بازگشت به ایران و پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقال مهاجم از لیگ پرتغال به پرسپولیس منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال مهاجم از لیگ پرتغال به پرسپولیس منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید