ایجاد تک صدایی در ورزش، استراتژی مشترک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک

به گزارش ساعت شیک، صالحی امیری تاکید نمود: ایجاد تک صدایی در ورزش کشور همکاری مشترک، وفاق و پرهیز از حاشیه پردازی از ویژگی های عملکرد در این دوره بوده است.

ایجاد تک صدایی در ورزش، استراتژی مشترک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ساعت شیک از وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با معاون اول رئیس جمهور برگزار گردید، اظهار کرد: حوزه ورزش و فرهنگ و هنر دو نهادی هستند که بیشترین ظرفیت مدنی را در کشور دارند. حوزه فرهنگ و هنر به دلایلی اثربخشی لازم را در حوزه اجتماعی ندارد اما حوزه های ورزش و جوانان دو نهادی هستند که در حال حاضر عظیم ترین ظرفیت اجتماعی را به دوش می کشند.

او اضافه نمود: مهم ترین ویژگی ورزش و جوانان در نظام سیاسی ایران نشاط آفرینی و هویت بخشی است. دولت در حوزه صنعت به فراوری انبوه محصولات کشاورزی می پردازد، در حوزه بهداشت و درمان به سلامت مردم توجه دارد. در بحث فراوری و بازفراوری ورزش کشور نیز دولت بسیار پیروز عمل نموده است.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید نمود: ورزش را نباید از منظر تفریح و اوقات فراغت نگاه کنیم. ورزش یک احتیاج اولیه و مرکز و منبع فراوری سرمایه اجتماعی است که غرور ملی را درپی دارد. باید ورزش را از این حیث، از احتیاجهای اولیه بدانیم. دولت آقای روحانی در حمایت و توسعه ورزش بیشترین کوشش را انجام داد. در شرایط تحریم و مسائل مالی باید در راستا آرامش، همدلی و تعامل و وفاق حرکت کنیم.

وی اعلام نمود: درحال حاضر مجموعه ورزش کشور همدل، همسو و دلسوز هستند. در حوزه جوانان تندگویان و دیگر همکاران این حوزه بسیار سختکوش هستند و اقدامات بسیار مثبتی در این بخش انجام شده است.

صالحی امیری تاکید نمود: من به عنوان فردی که از نزدیک مدیریت ورزش کشور را نگاه می کنم شهادت می دهم که بیشترین کوشش در این دولت و همچنین مجموعه ورزش کشور با موضوع سلطانی فر انجام شده است.

او اضافه نمود: مجموعه ورزش کشور اخلاق مدار و توانمند و صاحب تخصص هستند. گسترش ورزش کشور در چهار سال گذشته و در دولت قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست که قطعا در آینده این کارها ماندگار می گردد.

صالحی امیری تاکید نمود: ایجاد تک صدایی در ورزش کشور همکاری مشترک، وفاق و پرهیز از حاشیه پردازی از ویژگی های عملکرد در این دوره بوده است. این اولین استراتژی مشترک بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بود که در سه سال گذشته شاهد آن بودیم.

رئیس کمیته ملی المپیک توضیح داد: گسترش روابط بین الملل یکی دیگر از برنامه های اجرایی ما بود. در این مدت اعزام های بین المللی را در قالب ستاد عالی در دستور کار قرار دادیم.

صالحی امیری در سرانجام گفت: ما باور داریم بدون حمایت دولت نمی توانستیم به اهداف خود برسیم. انصاف حکم می نماید قدردان دولت و زحمات آنها باشیم.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "ایجاد تک صدایی در ورزش، استراتژی مشترک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد تک صدایی در ورزش، استراتژی مشترک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید