برگزاری مسابقات قهرمان شهر در محلات اصفهان

به گزارش ساعت شیک، معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت:برگزاری مسابقات محلات در شهر اصفهان از چندی پیش در دستور کار شهرداری نهاده شد و شروع شد.

برگزاری مسابقات قهرمان شهر در محلات اصفهان

احسان بعیدی با تاکید بر این که توسعه عمرانی در بخش فضا های ورزشی در اولویت نهاده شده، گفت: احداث مجموعه های روز باز ورزشی در جریان است و در هفته های اخیر افتتاحیه داشتیم و در آینده نزدیک هم از این مجموعه ها بهره برداری می گردد.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان این میانگین سرانه ورزشی در دنیا سه متر و 80 سانتی متر است، اضافه کرد: سرانه ورزشی برای شهروندان کلان شهر اصفهان نیم متر است و با احداث مجموعه های تازه در پی افزایش سرانه ورزشی شهر هستیم.

او تشویق مردم به استفاده از ورزش های پایدار و همگانی و رشته های المپیکی را از اولویت های معاونت ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان دانست و گفت: برگزاری مسابقات محلات در شهر اصفهان از چندی پیش در دستور کار نهاده شد و شروع شد و فقط در یک مورد 6 هزار ورزشکار در مسابقات محلات با عنوان مولای عرشیان و بانوی قدسیان شرکت کردند.

بعیدی به شروع مسابقات محلات قهرمان شهر در اصفهان اشاره نمود و اضافه کرد: مسابقات فوتبال خاکی محلات در حال برگزاری است و مسابقات گل کوچک نیز هفته آینده شروع می گردد.

ساعت شیک اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری مسابقات قهرمان شهر در محلات اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات قهرمان شهر در محلات اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید