توانمندسازی1400دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاهی برای نقش آفرینی در اکوسیستم نوآوری

به گزارش ساعت شیک، 2 دوره از طرح صدف با هدف ایجاد انگیزه و توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها برای یاری به نقش آفرینی آن ها در اکوسیستم فناوری و نوآوری و طراحی راستا آینده حرفه ای و شغلی برگزار گردید.

توانمندسازی1400دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاهی برای نقش آفرینی در اکوسیستم نوآوری

به گزارش گروه علم و پیشرفت ساعت شیک به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این طرح با هدف فرهنگ سازی و تقویت اکوسیستم صنایع خلاق و دانش بنیان و به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار گردید و 1400 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ورود به بازار کسب و کار آموزش دیدند و توانمند شدند.

دوره نخست این طرح (سال97) در استان تهران منجر به توانمندسازی بیش از 400 نفر شد. بعلاوه در دور دوم آن که سال 98 در استان های تهران، اصفهان، یزد و کرمانشاه برگزار گردید بیش از یک هزار نفر مشارکت کردند.

در این دوره توانمندسازی کمپ های تخصصی هم برگزار می گردد که از آن جمله می توان به کمپ خودشناسی و شناخت سبک های شغلی، مهارت افزایی در زمینه مهارت های نرم، طراحی راستا حرفه ای شغلی و شناخت اکوسیستم فناوری و نوآوری و محیط کسب و کار اشاره نمود.

سومین دوره آن سال جاری با مشارکت حدود یک هزار و 800 نفر برگزار خواهد شد و استان های تهران، یزد، اردبیل، خراسان، همدان، قم گلستان و غیره متقاضی حضور در این دوره هستند.

یکی از برنامه های اصلی در نظر گرفته شده در سومین دوره طرح صدف، معرفی افراد منتخب طرح به شرکت های فناور و نوآور اکوسیستم برای گذراندن دوره کارآموزی و کارورزی است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "توانمندسازی1400دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاهی برای نقش آفرینی در اکوسیستم نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی1400دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاهی برای نقش آفرینی در اکوسیستم نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید