توان یابان کاشان با هم در اوج

به گزارش ساعت شیک، دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی توان یابان منطقه کاشان با شعار با هم در اوج در آُستانه روز جهانی معلولان شروع شد.

توان یابان کاشان با هم در اوج

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: هدف جشنواره، توسعه ورزش به عنوان عاملی مهم در توانمند سازی افراد دارای معلولیت و حضور موثر اجتماعی این افراد در جامعه است.

محمد علی فرجی اضافه نمود:این دوره از جشنواره در رشته های بسکتبال با ویلچر، فوتسال، گلبال، والیبال نشسته، بوچیا، دوومیدانی، تنیس روی میز، ویلچررانی، طناب زنی، شطرنج و دارت با حضور بیش از 600 توان یاب منطقه کاشان تا 12 آذر برگزار می گردد.

شهردار کاشان نیز گفت: توسعه ورزش معلولان، سیاست مبنایی شهرداری ودسترسی آسان توان یابان به امکانات و خدمات شهروندی به ویژه در حوزه فرهنگ و ورزش یک ضرورت است.

به گفته حسن بخشنده برنامه هایی در زمینه ساخت و تجهیز مجموعه های فرهنگی و ورزشی برای استفاده معلولان در نظر گرفته شده است.

او گفت: درصددیم رویداد با هم در اوج، در تقویم فدراسیون جانبازان و معلولان ثبت گردد تا بتوانیم ضمن استمرار این جشنواره، زمینه رشد و افزایش نقش آفرینی جانبازان و معلولان در جامعه را فراهم کنیم.

ساعت شیک اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توان یابان کاشان با هم در اوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توان یابان کاشان با هم در اوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید