خبرنگاران تیرانداز ایلامی مدال طلای دنیا را کسب کرد

به گزارش ساعت شیک، ایلام - خبرنگاران - جواد فروغی تیرانداز ایلامی در مسابقات دنیای تیراندازی رشته تپانچه پیروز به کسب مدال طلا شد و در رده نخست دنیا نهاده شد.

خبرنگاران تیرانداز ایلامی مدال طلای دنیا را کسب کرد

به گزارش ساعت شیک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان️ ایلام، مسابقات جهانی تیراندازی به میزبانی دهلی هند در حال برگزاری است که در فینال تپانچه 10 متر مردان جواد فروغی در خط آتش نهاده شد. ️

جواد فروغی که پیش از این سهمیه المپیک را کسب نموده بود برای کسب تجربه در این رقابت ها شرکت کرد.

وی با قرار دریافت در رده سوم مرحله مقدماتی راهی فینال شد و در این مرحله به مدال طلا دست یافت تا سال 99 با مدالی خوشرنگ برای ورزش کشور به خاتمه برسد.

تیم های ملی رشته تفنگ و تپانچه نیمه اول تیرماه سال 1400 به مسابقات جام جهانی جمهوری آذربایجان اعزام می شوند.

به گزارش ساعت شیک، وجود تیراندازان مطرح ایلامی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی و کسب بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.

جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمدحسین کریمی و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تا به امروز موفقیت های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب نموده اند.

پوریا نوروزیان تنها مرد المپیکی تیراندازی استان و دارنده سهمیه تیراندازی ایران در طول تاریخ بوده و از سن نوجوانی تا به امروز ورزشکار اصلی و ثابت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.

آرمینا صادقیان نیز یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنکینگ جهانی با عضویت ثابت در تیم ملی، مدال های مختلف ملی و بین المللی را کسب نموده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تا به امروز به اردوی ملی دعوت شده است.

800 ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تیرانداز ایلامی مدال طلای دنیا را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیرانداز ایلامی مدال طلای دنیا را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید