راهکارهای زیادی برای برگزاری لیگ والیبال وجود داشت

به گزارش ساعت شیک، بهنام محمودی در مصاحبه با خبرنگاران پس از تعطیلی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: در حال حاضر ویروس کرونا معضلی است که در تمام جهان فراگیر شده است اما باید بدانیم برنامه مان برای سال آینده چیست. راهکارهای زیادی وجود داشت تا لیگ را برگزار کنیم. در یک برهه زمانی 50 روز مسابقات را تعطیل کردیم که یک ماه برای انتخابی المپیک کافی بود.

راهکارهای زیادی برای برگزاری لیگ والیبال وجود داشت

کارشناس والیبال در ادامه اضافه کرد: می توانستیم مسابقات والیبال را بدون تماشاگر یا حتی متمرکز برگزار کنیم. با رعایت ایمنی و بهداشت، می شد که در استان ها مسابقات برگزار گردد چرا که بازیکنان از مسابقات لیگ به دور باشند، بیشتر بازیکنان دچار افت خواهند شد. همچنین در بحث اسپانسرها دچار مشکل خواهیم شد و بازیکنان که زندگی خود را به وسیله قراردادهای لیگ می گذرانند، با مشکل روبرو خواهند شد.

وی توضیح داد: قطعاً سلامت بازیکنان مهم است اما ما می توانستیم والیبال را نیز بدون حضور تماشاگران برگزار کنیم تا هم باشگاه ها به اهداف خود برسند، هم بازیکنان قراردادهایشان را دریافت نمایند و هم آمادگی شان حفظ گردد. حتماً کسانی که این تصمیم را گرفته اند، توجیه خاص خود را دارند. اگر بستر باشگاه ها و امکانات برای باز بودن سالن ها مهیا بود، می توانستیم رقابت های لیگ والیبال را بدون تماشاگر یا حتی به صورت متمرکز برگزار کنیم که پس از آن اردوهای ملی شروع گردد اما این تصمیم بالادستی ها است که از سوی وزارت بهداشت و ورزش گرفته شد.

محمودی در پاسخ به این سوال که راه چاره شما برای متضرر نشدن مسابقات مهم و پیش روی تیم ملی چیست؟ گفت: اگر فدراسیون نظر کارشناسی ما را خواست، در خدمتش خواهیم بود؛ می توانیم از بازیکنان جوان و تیم های مختلف در مسابقات مختلف استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راهکارهای زیادی برای برگزاری لیگ والیبال وجود داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای زیادی برای برگزاری لیگ والیبال وجود داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید