رضایتنامه 800 هزار دلاری برای مهاجم محبوب یحیی

به گزارش ساعت شیک، شهریار مغانلو فصل قبل آقای گل لیگ برتر شد، ولی با مدیران سپاهان اختلاف نظر هایی پیدا کرد. شهریار که فصل بسیار خوبی را سپری کرد، در اردوی ترکیه با سپاهانی ها حضور دارد، ولی شایعه جدایی او از این تیم طی روز های گذشته به صورت جدی به گوش رسید. یحیی گل محمدی که یک نیم فصل با مغانلو در پرسپولیس کار نموده بود، علاقه زیادی به این بازیکن دارد و همیشه از اینکه شهریار را دوباره در تیمش داشته باشد، استقبال می نماید.

رضایتنامه 800 هزار دلاری برای مهاجم محبوب یحیی

از همین رو با توجه به اینکه سپاهان کاوه رضایی و عیسی آل کثیر را به خدمت گرفت و بعلاوه در پی خرید یک مهاجم خارجی است، گفته شد که شهریار از سپاهان جدا خواهد شد و به پرسپولیس بازخواهد گشت. با توجه به اینکه سپاهان و پرسپولیس رقبای جدی هم در لیگ محسوب می شوند، معین بود که باشگاه سپاهان تحت هیچ شرایطی حاضر نیست به پرسپولیس بازیکن بدهد.

اتفاقی که در نهایت هم رخ داد و حضور مغانلو در پرسپولیس منتفی شد. شنیده ها حاکی از آن است که سپاهانی ها به مغانلو اعلام کردند نمی تواند راهی پرسپولیس گردد، ولی اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد، می تواند با پرداخت 800 هزار دلار که حدودا 40 میلیارد می گردد، از سپاهان جدا گردد. حال معین نیست آینده شهریار در سپاهان چه خواهد شد و او فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند یا راهی تیم دیگری می گردد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "رضایتنامه 800 هزار دلاری برای مهاجم محبوب یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایتنامه 800 هزار دلاری برای مهاجم محبوب یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید