فیلسوف و گرگ زیر ذره بین نقد

به گزارش ساعت شیک، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، این کتاب مجذوب کننده روابط مارک رولندز، فیلسوف بی ریشه و برنین، گرگ خوش سفرش را ترسیم می کند. مارک رولندز یک استاد جوان فلسفه در جست وجوی معنای زندگی بود که اندکی پس از ورود به دانشگاه آلاباما ، وی متوجه یک آگهی در کاغذهای محلی شد که توله گرگ ها را برای فروش تبلیغ می کرد. او تصمیم گرفت که فقط از روی کنجکاوی در مورد این گرگ ها تحقیق کند. این عشق در نگاه اول بود و پیوندی که بین فیلسوف و گرگ ایجاد شد، روابط باورنکردنی موجود بین انسان و حیوان را برای ما تأیید می کند.

فیلسوف و گرگ زیر ذره بین نقد

پس از پیدا کردن برنین به عنوان توله، به سرعت مشخص شد که برنین هرگز تنها نمی ماند، زیرا عواقب آن برای خانه مارک و وسیله هایش وخیم بود. در نتیجه، برنین و مارک با هم به همه جا می رفتند - از سخنرانی در کلاس درس گرفته تا ایرلند، انگلیس و فرانسه. برنین فراتر از یک حیوان خانگی عجیب و غریب، به عنوان یک شخص و به طرز عجیبی، به عنوان یک فیلسوف تأثیر بسیار زیادی بر رولندز گذاشت و او را به ارزیابی مجدد نگرش خود نسبت به عشق، خوشبختی، طبیعت و مرگ سوق داد.

جلسه نقد و بررسی این اثر، 26 مرداد از ساعت 16 با حضور محسن فرجی، مدیر نشر خزه و امیر یوسفی، منتقد ادبی در کتابفروشی آموت واقع در تهران، بلوار مرزداران، نبش خیابان آریافر، ساختمان 2000 برگزار می شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فیلسوف و گرگ زیر ذره بین نقد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلسوف و گرگ زیر ذره بین نقد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید