مصمم به شکست دادن سایپا هستیم، نبود VAR لطمه می زند

به گزارش ساعت شیک، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی پیکان تهران مقابل سایپا گفت: امسال نتایجی رقم می خورد که نشان می دهد تیم ها اختلاف ندارند. شاید بین تیم ها از نظر هزینه اختلاف باشد اما اختلاف سطح فنی وجود ندارد. فکر می کنم حضور مربیان جوان این اختلاف را به حداقل رسانده است.

مصمم به شکست دادن سایپا هستیم، نبود VAR لطمه می زند

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: مربیان به روز هستند و با توجه به داشته هایشان تاکتیک تعیین می کنند. برخی تیم ها در دفاع خوب هستند و برخی تیم ها هم به خوبی دفاع می کنند. تنوع تاکتیکی در لیگ ما بسیار زیاد شده که این خوب است.

وی افزود: فردا باید برابر سایپا بازی کنیم که نسبت به فصل قبل، بازیکنانش با تجربه شده اند و از کادر فنی خوبی هم بهره می برد. آنها تیم بهتری شده اند. ما هم با توجه به اینکه هفته قبل شکست را تحمل کردیم مصمم هستیم. بازیکنان ما کاملاً به این امر واقف هستند که نباید در جدول شرایط بدی پیدا کنیم. ما تیم جوانی هستیم. اگر جوان بازی کند باید تاوانش را پس بدهیم. آکادمی خوبی داریم و نفرات خوبی از این آکادمی به جمع ما اضافه شده اند.

تارتار درباره داور دیدار تیمش برابر سایپا هم گفت: من با این داور تنشی نداشتم اما قبلاً در یکی از بازی ها داور پشت دروازه بودند و پنالتی گفت. امیدوارم فردا خوب داوری کند.

وی درباره اعتراضات متوالی مربیان لیگ رجحان در جریان بازی به داوران گفت: باید برخورد شدید شود. در کشور ما همیشه باید زور بالای سر ما باشد. در مقررات رانندگی از وقتی جرایم را بالا بردند همه رعایت کردند. الان هم تنها راه برخورد شدید است. از همه مهم تر اینکه ورود VAR به کشور کمک می کند. آدم شک می کند که چرا مسئولان به فکرش نیستند؟ اگر باشگاه ها را الزام کنیم هزینه زیادی ندارد.

سرمربی پیکان درباره تاثیر داور ویدئویی در قهرمانی اولسان مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: VAR واقعاً تاثیر گذار است. داور متوجه اشتباهش شد و تصمیم درست گرفت.

او درباره اشتباه مهدی شیری یادآور شد: مهدی شیری قطعاً این در ذهنش بود که وقتی به توپ نرسید و بازیکن سر زن پشت او حضور داشت، نبود VAR به فوتبال ایران ضربه می زند. پرسپولیس هم کار بزرگی انجام داد و کارش واقعاً سخت بود. به این تیم باید خسته نباشید بگوییم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مصمم به شکست دادن سایپا هستیم، نبود VAR لطمه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصمم به شکست دادن سایپا هستیم، نبود VAR لطمه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید