گل محمدی نمی خواهد ناکامی احتمالی در آسیا به نامش نوشته گردد، امیدارم بازگشت استراماچونی واقعی باشد

به گزارش ساعت شیک، پیشکسوت سرخابی گفت: صبر گل محمدی لبریز شده و نمی خواهد در آسیا ناکام گردد، ضمن اینکه امیدوارم طرفداران استقلال با عدم بازگشت استراماچونی تجربه تلخی را تجربه نکنند.

گل محمدی نمی خواهد ناکامی احتمالی در آسیا به نامش نوشته گردد، امیدارم بازگشت استراماچونی واقعی باشد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ساعت شیک، افزایش قیمت بازیکنان داخلی به دلیل ممنوعیت جذب بازیکن خارجی از نکات جالب فصل جابجایی است. از سویی دیگر باشگاه استقلال پس از کناره گیری مجیدی از مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی پیروزت استفاده می نماید و یحیی گل محمدی با وجود پیروزیت در پرسپولیس برای مرتبه چندم تهدید به استعفا نموده است.

محمدرضا مهدوی در خصوص قانون منع جذب بازیکن خارجی به خبرنگار ورزشی ساعت شیک اظهار کرد: در سال های گذشته بازیکنان بی کیفیت خارجی درآمدهایی در فوتبال ایران داشتند که در واقع اجحاف در حق بازیکنان شایسته داخلی بود. حالا که این قانون وضع شده باید برای بازیکنان داخلی که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، قراردادهای اقتصادی مناسبی بسته گردد چون عمر مفید فوتبالیست 10 تا 12 سال است.

وی ادامه داد: برای آنکه بازیکنان متوسط نتوانند دستمزدهای بالایی بگیرند باید بازیکنان را به دو دسته A و B تقسیم کنیم. البته ماجرای بازیکنان سوپراستار جداست و آن ها باید بیشتر دستمزد بگیرند هرچند در این زمینه دچار افت شدیدی شدیم. با تقسیم بندی بازیکنان به خوبی می توان مقدار دستمزد آن ها را در طول یک فصل معین کرد ولی فقدان چنین موضوعی باعث شده تا بسیاری از بازیکنان قراردادهایی با مبالغ هنگفت منعقد نمایند که این موضوع به فوتبال ما آسیب می زند. امیدوارم با وضع قوانین صحیح ریشه دلالیسم در جابجایی فوتبال ایران برچیده گردد.

پیشکسوت سرخابی در خصوص مسائل استقلال در بخش مربیگری بیان نمود: با اشتباه مدیریت باشگاه استقلال آندره آ استراماچونی که تحولی بزرگ در شکل بازی آبی پوشان ایجاد نموده بود، قرارداد دو ساله اش را فسخ کرد. فرهاد مجیدی حاضر شد تا سرمربی تیم محبوبش گردد و توانست استقلال را نایب قهرمان لیگ برتر و جام حذفی کند. بهترین نتیجه ممکن را به دست نیاورد اما نمره قبولی گرفت. با این وجود رفتاری با او شد که ترجیح داد از سمت خود کناره گیری کند.

وی اضافه نمود: مدتی است بحث بازگشت استراماچونی مطرح شده اما معین نیست تا چه اندازه جدیت برای بازگشت او وجود دارد و از سویی دیگر در قوانینی که داریم اجازه بازگشت به این مربی ایتالیایی داده می گردد. امیدوارم طرفداران استقلال بار دیگر اتفاقی تلخ را تجربه ننمایند و پس از انتظاری طولانی شاهد بازگشت استراماچونی باشند.

مهدوی درباره مطرح شدن نام الکساندر نوری برای مربیگری در استقلال نیز بیان نمود: این مربی ایرانی الاصل است ولی قانون معین ننموده برای افرادی مانند او که دورگه هستند و پدرشان ایرانی است چه تصمیمی گرفته می گردد. الان معین نیست فریدون زندی با روزی اشکان دژآگه می توانند در ایران مربیگری نمایند. قانون به طور واضح شرح داده نشده و برای همین باید منتظر رخ دادن اتفاقی باشیم که به قانون مربوط باشد تا مفاد آن روشن گردد.

ملی پوش پیشین فوتبال درباره تهدید به استعفاهای مکرر یحیی گل محمدی بیان نمود: او مربی باتجربه ای است و چهارمین مربی امتیازآور لیگ برتر محسوب می گردد. پس از جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، علی علیپور و وحید امیری باید جایگزین های خوبی برای این نفرات داشته باشد. ناچار دیده تا هشدار دهد که اگر تیمش در لیگ قهرمانان آسیا پیروز نبود مقصر اصلی قلمداد نگردد. صبر گل محمدی لبریز شده و نمی خواهد ناکام گردد. مسائل را درک می نماید و تذکر می دهد تا تیمش را نجات دهد. اگر پیروز شد که چه بهتر و اگر این اتفاق رخ نداد تقصیرها بر گردن او نیست.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "گل محمدی نمی خواهد ناکامی احتمالی در آسیا به نامش نوشته گردد، امیدارم بازگشت استراماچونی واقعی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی نمی خواهد ناکامی احتمالی در آسیا به نامش نوشته گردد، امیدارم بازگشت استراماچونی واقعی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید