گواردیولا برترین مربی لیگ برتر انگلیس شد

به گزارش ساعت شیک، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی به عنوان برترین سرمربی فصل لیگ برتر انگلیس معرفی گردید.

گواردیولا برترین مربی لیگ برتر انگلیس شد

به گزارش گروه وزشی ساعت شیک، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی که توانست این باشگاه را به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلیس برسد، برای چهارمین بار جایزه برترین سرمربی فصل را به خود اختصاص داد.

او که برای تصاحب این جایزه با میکل آرتتا، روبرتو دی زربی، اونای امری، ادی هاو و مارکو سیلوا در یک نظرسنجی رقابت داشت، پیش از این پیروز شد بود این جایزه را در فصل های 2017/18، 2018/19، 2020/21 دریافت کند.

گواردیولا پس از کسب این عنوان گفت: خوشحالم، این یک افتخار باورنکردنی است. به شما قول می دهم که ما فصل آینده اینجا خواهیم بود تا برای بالا بردن سطح و ارزش این لیگ دوباره بجنگیم.

گواردیولا با انتخاب اخیرش، توانست از ژوزه مورینیو و آرسن ونگر که آن ها نیز هر کدام سه بار برنده این جایزه شده بودند، پیشی بگیرد، اما هنوز با الکس فرگوسن که 11 بار برترین سرمربی فصل لیگ برتر شده، فاصله زیادی دارد.

منچسترسیتی در فصلی که روز یکشنبه هفته جاری به انتها رسید، برای پنجمین بار در هفت فصل اخیر به مقام قهرمانی رسید. این تیم فرصت دارد که با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی، به یک سه گانه تاریخی دست پیدا کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گواردیولا برترین مربی لیگ برتر انگلیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا برترین مربی لیگ برتر انگلیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید