10 ماشین اصلاح سر و صورت پرفروش و محبوب در خبرنگاران

به گزارش ساعت شیک، اصلاح سر و صورت همواره یکی از دغدغه های اصلی آقایان در زمینه آراستگی و زیبایی بوده است. در این زمینه ماشین اصلاح سر و صورت کار را بسیار ساده تر نموده و آقایان با داشتن آن نیازی به مراجعه زود هنگام به آرایشگاه برای اصلاح سر و صورت خود نخواهند داشت. اما نکته و سوال اصلی ای که در این زمینه وجود دارد این است که در خرید این دستگاه چه مواردی را باید در نظر بگیرید و یک ماشین اصلاح خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

10 ماشین اصلاح سر و صورت پرفروش و محبوب در خبرنگاران

در این مطلب به آنالیز 10 ماشین اصلاح سر و صورت پرفروش در فروشگاه ساعت شیک و شرح مشخصات آن ها پرداخته ایم تا با مطالعه این شرحات بتوانید برترین تصمیم را در زمینه خرید خود داشته باشید.

1. ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-071

این ماشین اصلاح سه سری مختلف دارد که برای همه انواع اصلاح از جمله اصلاح موها با شماره صفر هم مناسب است. جنس تیغه ثابت آن استیل ضد زنگ بوده اما نکته قابل توجه در رابطه با این ماشین اصلاح این است که ضد آب نیست ولی می توان سری آن را شست و به صورت خشک یا مرطوب استفاده کرد. در صورتی که دستگاه را دو ساعت شارژ کنید امکان استفاده دو ساعته از آن را خواهید داشت. بعلاوه تیغه های تی شکل آن توانایی اصلاح با مقدار 0.1 میلی متر را دارند که می توان به آن ها شانه افزود یا طول برش را هم تغییر داد. وزن این دستگاه 229 گرم بوده و دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم است. علاوه بر این در سه رنگ نقره ای، نقره ای مات و پلاتینیوم موجود بوده و دارای یک برس تمیز نماینده است.

2. ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-5017

ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-5017 ظاهری کوچک و طراحی ارگونومیک دارد که از همین رو وزن آن سبک بوده و به راحتی می توانید آن را در دست بگیرید. تیغه های این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ هستند که مقاومت بسیار بالایی در برابر هوا و رطوبت داشته و قابلیت شست و شو پس از استفاده را هم دارند. کارکرد این دستگاه دارای باتری است که شارژ کامل آن 120 دقیقه طول می کشد اما پس از آن می توانید به مدت 45 دقیقه از دستگاه بهره ببرید.

ماشین کیمی برای اصلاح موی سر بچه ها و افراد دارای پوست های حساس هم می تواند استفاده گردد . بعلاوه علاوه بر سری اصلی، 4 شانه قابل تعویض با مقدار های 3، 6، 9 و 12 دارد که تکنولوژی برش مستقیم دارند و اصلاحی یکدست را فراهم می نمایند و در حالت بدون شانه هم اصلاح شماره صفر را انجام می دهد. موتور این ماشین اصلاح قدرتمند است اما با این وجود هنگام روشن شدن صدای بسیار کمی فراوری می نماید. با وجود همه این مزایا قیمت دستگاه هم قابل قبول و پایین است.

3. ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90286

این ماشین اصلاح 200 گرم وزن داشته، تیغه آن از جنس استیل ضد زنگ بوده و قابل شست و شو است. تکنولولوژی اصلاح آن برش مستقیم بوده و علاوه بر اصلاح شماره صفر، از طریق شانه ها می توان اصلاح را از 1 تا 3 میلی متر تغییر داد. منبع تغذیه این دستگاه باتری لیتیومی است که با برق خانگی در مدت 150 دقیقه به صورت کامل شارژ شده و برای 4 ساعت قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این می توانید آن را با اتصال مستقیم به برق خانگی از طریق آداپتور هم بهره ببرید. موتور دستگاه توان 5 وات و سرعت 7000 دور در دقیقه دارد که سرعت اصلاح از طریق دکمه های کنترل نماینده قدرت موتور روی بدنه از 5500 تا 7000 قابل تغییر است. بعلاوه اندازه شارژ و قدرت موتور روی صفحه نمایشگر دستگاه قابل مشاهده است.

4. ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 0050-1400

احتمالا کمتر کسی در جهان پیدا گردد که حداقل یکبار ماشین اصلاح موزر را از نزدیک ندیده یا نام آن را نشنیده باشد. در واقع می توان گفت که ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 0050-1400 محبوب ترین ماشین اصلاح جهان است که قدمتی دیرینه دارد. این دستگاه حتی با وجود ورود ماشین های به روز تر به بازار به علت کیفیت بالا و قیمت ارزان همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده است. این دستگاه تیغه ای با عرض حدود 46 میلی متر از جنس استیل ضد زنگ داشته که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی نماید و می تواند طول اصلاحی بین 0.1 تا 3 میلی متر را انجام دهد. بعلاوه می توانید سری را پس از اصلاح بشویید.

تنها نکته منفی دستگاه در مقایسه با ماشین های اصلاح امروزی وزن حدود نیم کیلویی آن است که از موتور قوی ای که دارد ناشی می گردد. به همراه این ماشین یک شانه، روغن و برس مخصوص پاکسازی برای تمیز کردن و روغن کاری تیغه ها پس از اصلاح وجود دارند. مدت زمان شارژ دستگاه 120 دقیقه است.

5. ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل VGR V-140

این ماشین اصلاح قابلیت های منحصر به فردی از جمله نمایشگری که اندازه باتری و زمان لزوم انجام روغن کاری را نشان می دهد دارد. بدنه فلزی محکم این دستگاه را می توانید از طریق اهرم تنظیم تیغه تنظیم کنید. بعلاوه پس از 180 دقیقه شارژ شدن می توانید با چهار شانه سایزهای 1.5، 3، 4.5 و 6 میلی متری آن به مدت 300 دقیقه اصلاح موی سر و صورت خود را انجام دهید.

نکته مثبتی که در رابطه با این ماشین اصلاح وجود دارد وزن پایین 370 گرمی و طراحی ارگونومیک آن است که امکان استفاده از آن را ساده می سازد. بعلاوه از طریق تیغه جنس استیل پیشرفته آن که تکنولوژی برش مستقیم دارد می توانید اصلاح مو را به شکل مرتب و دلخواه خود انجام دهید. با وجود اینکه سری این دستگاه قابل شست و شو است اما به همراه آن یک برس تمیز نماینده وجود دارد که می توان با آن سری را پس از اصلاح به خوبی تمیز کرد.

6. ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل GODFREY

این ماشین اصلاح سر و صورت در سه رنگ مشکی، طلایی و طلایی مات موجود است. منابع انرژی آن برق و باتری هستند و 2 ساعت شارژ برای تامین انرژی آن کافی است. ماشین GODFREY بعلاوه دارای 4 شانه به مقدار های 1.5، 2، 3 و 4 است و قابلیت اصلاح شماره صفر را هم دارد.

7. ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل PROFESSIONAL V-071

این ماشین اصلاح برای افرادی که می خواهند موهای خود را با شماره صفر اصلاح نمایند یا موهایی با طول 1، 2 و 3 میلی متر داشته باشند بسیار مناسب است. برای استفاده باید دستگاه را 1 ساعت و نیم شارژ کنید سپس می توانید تا 120 دقیقه از آن بهره ببرید. طراحی مطلوب و وزن کم 120 گرمی این دستگاه باعث شده است که به راحتی بتوانید آن را در دست بگیرید. بعلاوه این ماشین موتور قدرتمندی دارد و از طریق یک آداپتور 5 ولتی با شدت جریان یک آمپر قابل شارژ است. نکته مثبت دیگر در رابطه با این ماشین اصلاح این است که تیغه آن از جنس استیل ضد زنگ است و پس از انتها اصلاح می توانید با برسی که داخل جعبه دستگاه واقع شده است خرده موها را تمیز کنید.

8. ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-070

این ماشین اصلاح به علت طراحی ارگونومیک و اینکه تنها 120 گرم وزن دارد دستگاه بسیار راحتی برای اصلاح موی سر و صورت به شمار می رود. تیغه آن از جنس استیل ضد زنگ بوده و دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم است. این دستگاه 5 شانه دارد و برای استفاده از آن باید از طریق کابل USB به مدت 120 دقیق دستگاه را شارژ کنید. نکته مثبتی که در رابطه با این دستگاه وجود دارد این است که سری آن قابل شست و شو است اما نباید دستگاه را زیر آب بگیرید. این ماشین اصلاح در دو رنگ مشکی و تیتیانیومی موجود است.

9. ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل PROFESSIONAL V-00937

در صورتی که در پی ماشین اصلاح با کیفیتی هستید که دارای طراحی ارگونومیک بوده و در دست گرفتن آن راحت باشد، ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل PROFESSIONAL V-00937 یک دستگاه مناسب برای شما است. این دستگاه نمایشگر دیجیتالی دارد که اندازه شارژ دستگاه و احتیاج آن به روغن را نشان می دهد.

این ماشین اصلاح را هم به صورت سیمی و هم بی سیم می توانید بهره ببرید . در صورتی که باتری 2000 میلی آمپری دستگاه را به مدت 4 ساعت شارژ کنید می توانید 500 دقیقه از آن بهره ببرید. بعلاوه ماشین اصلاح دارای 3 عدد شانه 1، 2 و 3 است.

10. ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-5021

ماشین اصلاح مدل km-5021 دارای تکنولوژی برش اصلاح مستقیم است و به راحتی موها را با مرزبندی مشخصی کوتاه می نماید. بعلاوه تیغه های آن از جنس استیل ضد زنگ هستند که مقاومت بسیار زیادی در برابر هوا و رطوبت دارند. سری اصلی این دستگاه موها را از 0.5 تا 2.5 سانتی متر کوتاه می نماید اما علاوه بر این از سه شانه دیگری که به همراه دستگاه است می توان برای کوتاهی و سایه انداختن مو استفاده کرد. مدت زمان شارژ کامل این ماشین اصلاح 8 ساعت بوده و پس از شارژ کامل به مدت یک ساعت به صورت پیوسته می توان از آن استفاده کرد. علاوه بر شانه ها، به همراه ماشین اصلاح روغن و برس هم برای هر بار تمیز کردن تیغه پس از اصلاح کردن تعبیه شده است.

از دیگر نقاط مثبت این دستگاه می توان به طراحی ارگونومیک که باعث راحتی استفاده از دستگاه می گردد، امکان استفاده با و بدون سیم، مقاوم بودن بدنه و موتور پرقدرت آن اشاره نمود.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 ماشین اصلاح سر و صورت پرفروش و محبوب در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ماشین اصلاح سر و صورت پرفروش و محبوب در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید