8 ایده خلاقانه برای مرتب کردن پتو و ملحفه

به گزارش ساعت شیک، جمع کردن پتو و ملحفه، از برترین راه ها برای مرتب کردن خانه است. با این کار، شما فضایی دنج و خلوت در خانه خود خواهید داشت که می توانید در هنگام سرما به آن فضا بروید و خودتان را گرم کنید. در این نوشته با روش های جمع کردن و دکور دادن به پتو و ملحفه آشنا خواهید شد. شما با این ایده ها هم می توانید به پتوهای خود را دکور بدهید و هم می توانید پتوها را از دید پنهان کنید. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا این ایده های جالب و تازه را برای مرتب کردن پتو و ملحفه یاد بگیرید.

8 ایده خلاقانه برای مرتب کردن پتو و ملحفه

8 ایده برای جمع کردن پتو و ملحفه

ایده های زیر، هم خانه شما را زیباتر نشان می دهد و هم به شما یاری می نماید تا پتوها و ملحفه ها را مرتب و تمیز نگه دارید.

1. از نردبان پتو بهره ببرید

پتوها فقط برای گرمی و راحتی نیستند. شما می توانید از پتوها برای دکور اتاق هم بهره ببرید تا به فضای منزل خود، راحتی و گرما ببخشید. پتوهای زیبا و دلخواه خود را به یک نردبان پتویی آویزان کنید. سپس می توانید پتوها را کنار شوفاژ یا کنج دیوار قرار دهید. این ایده با انواع سبک های دکوراسیون مدرن به خوبی هماهنگ می گردد و خانه شما را بسیار زیبا و دنج می نماید.

2. پتوها را داخل سبدهای بزرگ قرار دهید

سبدهای بافته شده درب دار، هرگز از مد نمی افتند. شما می توانید از سبدهای بافتنی درب دار برای قرار دادن پتو و ملحفه بهره ببرید. خوبی این سبدها، درب دار بودن آن ها است که مانع از دیده شدن پتوها می گردد. بعلاوه نیازی نیست هر بار پتوها را تا کنید و داخل سبدها بگذارید!

3. پتوها را داخل نیمکت قرار دهید

احتمالا شما نیمکت هایی را دیده اید که داخل آن خالی است و می توانید وسایلتان را داخلش قرار دهید و خودتان روی آن بنشینید و استراحت کنید. این نیمکت ها، گزینه های خوبی برای قرار دادن پتو و ملحفه هستند و می توانید پتوها و ملحفه های خود را داخل آن ها قرار دهید. با این کار، پتوها همواره در دسترس هستند و می توانید در زمان استراحت یا فیلم تماشا، پتوی دلخواه تان را روی خود بکشید و استراحت کنید.

4. پتوها را داخل کمد قرار دهید

اگر در خانه شما کابینت یا کمد خالی وجود دارد، می توانید پتوها و ملحفه های خود را داخل آن ها قرار دهید و از به هم ریختکی آن ها و شلوغی خانه خود جلوگیری کنید. برای مرتب بودن پتوها می توانید آن ها را داخل سبد قرار دهید و سپس سبدها را داخل کمد قرار دهید.

5. از پاف ها برای پنهان کردن پتوها بهره ببرید

برخی از مدل های پاف، توخالی هستند و داخل آن ها فضایی برای قرار دادن وسایل وجود دارد. شما می توانید پتوها و ملحفه های خود را داخل این پاف ها قرار دهید و آن ها را مرتب کنید. هر زمان که خواستید می توانید روی این پاف های زیبا بنشینید و خودتان را با یک پتوی نرم و راحت گرم نگه دارید.

6. پتوهای کوچک و ملحفه های نازک را داخل کشو قرار دهید

این ایده برای والدینی که نوزاد دارند عالی است و به مرتب کردن اتاق بسیار یاری می نماید. شما می توانید پتوهای کوچک و ملحفه های نازک را داخل کشو قرار دهید و آن ها را مرتب نگه دارید. با این کار، هر زمان که خواستید می توانید پتوی مناسب فرزندتان را پیدا کنید و خیلی سریع و راحت از آن برای گرم کردن نوزاد خود بهره ببرید.

7. از سبدهای فانتزی برای پتوها و ملحفه ها بهره ببرید

یکی از ایده های بسیار جالب برای مرتب کردن پتوها و ملحفه ها، قرار دادن آن ها در سبدهای فانتزی است. احتمالا شما هم سبدهای فانتزی چند ضلعی را دیده اید که هم جنبه دکوری دارند و هم به جمع و جور کردن وسایل منزل یاری می نمایند. شما می توانید پتوهای رنگارنگ خود را داخل این سبدهای فانتزی قرار دهید و سبد را کنار مبلمان خود بگذارید تا در زمان استراحت بتوانید از آن ها بهره ببرید.

8. سبدهای حصیری از برترین وسایل برای قرار دادن پتو و ملحفه هستند

الیاف طبیعی مانند چوب و بافتنی های حصیری، به فضای منزل شما آرامش و گرما می بخشند. شما می توانید از سبدهای حصیری برای مرتب کردن پتوها و تمیز ماندن ملحفه ها بهره ببرید. سبدهای حصیری در تمام فصل های سال پرکاربرد هستند و فضایی عالی برای ذخیره سازی انواع وسایل از جمله پتو و ملحفه در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید این سبدهای حصیری را داخل اتاق خواب یا گوشه اتاق پذیرایی قرار دهید و حس سادگی و مینیمالیستی را به خانه خود بیاورید.

در این مطلب با 8 ایده جالب برای مرتب کردن پتو و ملحفه آشنا شدید. شما می توانید این وسایل مانند پاف و سبد بافتنی یا سبد حصیری را با هزینه کم تهیه کنید و از آن ها برای مرتب کردن و جمع کردن پتوها بهره ببرید. با استفاده از این وسایل، فضای خانه شما مرتب می ماند و دیگر از شلوغی پتوها کلافه نمی شوید. این ایده ها جنبه دکوراسیون هم دارند و از جدیدترین روش ها برای منظم کردن فضاهای مدرن محسوب می شوند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "8 ایده خلاقانه برای مرتب کردن پتو و ملحفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 ایده خلاقانه برای مرتب کردن پتو و ملحفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید