آرسنال 1 ، منچسترسیتی 2؛ پیروزی سیتیزن ها در دقیقه 92، توپچی ها، بازنده سربلند

به گزارش ساعت شیک، خبرگزاری خبرنگاران- آرسنال با وجود ارائه یک بازی بسیار خوب و معقول در نیمه اول، پس از یک اخراج جنجالی فروپاشید و در دقایق پایانی تساوی را از دست داد.

آرسنال 1 ، منچسترسیتی 2؛ پیروزی سیتیزن ها در دقیقه 92، توپچی ها، بازنده سربلند

به گزارش ساعت شیک، در نیمه اول، منچسترسیتی نتوانست فرصت هایی جدی خلق کند و این آرسنال بود که چند موقعیت جدی داشت. غیر از گل بوکایو ساکا، گابریل مارتینلی مدام از سمت چپ نفوذ می کرد و یک بار خطرساز شد. توماس پارتی هم نمایش خوبی در نیمه اول داشت. در نیمه دوم روی بی احتیاطی ژاکا، منچسترسیتی از روی نقطه پنالتی گل زد. در پی اشتباه لاپورت، آرسنال در آستانه گلزنی بود اما مارتینلی نتوانست دروازه خالی را باز کند؛ چند ثانیه بعد گابریل جهت جلوگیری از یک ضدحمله کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. با وجود مقاومت آرسنال، منچسترسیتی هر طور شده در دقایق پایانی گل دوم را زد و پیروز بازی شد اما نمایش تیم آرتتا تحسین برانگیز بود.

دو تیم این روزها آماده آرسنال و منچسترسیتی امروز در چارچوب یکی از حساس ترین مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که نهایتا این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا انتها یافت. در دقیقه 10 آرسنال می توانست به گل فزونی دست پیدا کند اما ادرسون در مصافی تقریبا تک به تک که البته مشکوک به پنالتی هم بود با یک تکل توپ مارتین اودگارد را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 16 باز هم این آرسنال بود که می توانست به گل فزونی دست پیدا کند اما ضربه گابریل مارتینلی از زاویه تقریبا بسته باز هم به وسیله ادرسون به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 19 اولین موقعیت مهم منچسترسیتی به وجود آمد؛ جایی که ضربه زیبای کوین دی بروین با فاصله ای کم از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت. در دقیقه 31 بالاخره قفل دروازه ها شکست و آرسنال پیروز شد گل اول خود را به ثمر برساند. پاس کیه ران تیرنی با ضربه تمام کننده و دقیق باکایو ساکا همراه شد تا نتیجه 1-0 گردد.

در دقیقه 43 آرسنال می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند و با خیالی راحت به رختکن برود. حرکت فوق العاده زیبای گابریل مارتینلی با ضربه این بازیکن همراه شد اما توپ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه منچسترسیتی به بیرون رفت تا نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به سود توپچی ها تمام گردد. در دقیقه 57 منچسترسیتی توانست گل تساوی را به ثمر برساند. خطای گرانیت ژاکا روی برناردو سیلوا بعد از بازبینی صحنه پنالتی تشخیص داده شد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و دروازه آرسنال را باز کرد تا نتیجه 1-1 گردد.

در دقیقه 58 روبن دیاز در آستانه به ثمر رساندن یک گل به خودی بسیار عجیب بود. ضربه سر این بازیکن به اشتباه در آستانه ورود به دروازه سیتی بود که ناتان آکه که با یک تکل فوق العاده اجازه نداد دوباره آرسنال پیش بیفتد. در دقیقه 59 کار برای آرسنال بسیار سخت شد؛ جایی که خطای گابریل در میانه های میدان باعث شد داور به این بازیکن کارت زرد دوم را نشان دهد و ستاره آرسنال از زمین مسابقه اخراج گردد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می شد منچستر سیتی پیروز شد در وقت های اضافه گل دوم را هم به ثمر برساند. بعد از یک قوس در محوطه جریمه آرسنال رودری با یک ضربه خوب دروازه توپ ها را باز کرد تا سه امتیاز شیرین به حساب شاگردان پپ گواردیولا واریز گردد.

توضیح گل ها:

آرسنال 1-0 منچسترسیتی؛ بوکایو ساکا 31`: توپچی ها روی یک حرکت تیمی و پاسکاری خوب به گل رسیدند. پس از رد و بدل شدن چند پاس، کیرون تیرنی از جناح چپ پیشروی کرد و با یک پاس عرضی، توپ را به محوطه جریمه فرستاد که بوکایو ساکا با یک بغل پای تک ضرب، دروازه ادرسون را باز کرد.

آرسنال 1-1 منچسترسیتی؛ ریاض محرز 57`: گرانیت ژاکا در محوطه جریمه در برخورد با گابریل ژسوس، پیراهن او را کشید و داور پس از بازبینی صحنه، پنالتی گرفت. ریاض محرز ضربه پنالتی را خلاف جهت شیرجه رمزدیل به درون دروازه فرستاد.

آرسنال 1-2 منچسترسیتی؛ رودری 2+90`: سانتر دی بروین با دفع ناقص مدافع آرسنال جلوی پای لاپورت افتاد و ضربه نصفه و نیمه او به رودری رسید؛ او نیز با یک شوت آرام دروازه رمزدیل را گگردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آرسنال 1 ، منچسترسیتی 2؛ پیروزی سیتیزن ها در دقیقه 92، توپچی ها، بازنده سربلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال 1 ، منچسترسیتی 2؛ پیروزی سیتیزن ها در دقیقه 92، توپچی ها، بازنده سربلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید