آلمان 250 هزار یورو به طرح های پژوهشی مشترک با ایران می پردازد

به گزارش ساعت شیک، در پی فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و آلمان، 31 طرح انتخاب شد و وزارت آموزش و تحقیقات آلمان 200 هزار یورو برای طرح های وزارت علوم و 50 هزار یورو برای طرح های وزارت بهداشت پرداخت می نماید.

آلمان 250 هزار یورو به طرح های پژوهشی مشترک با ایران می پردازد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی ساعت شیک به نقل از مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، در پی اعلان فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و آلمان، 104 طرح پژوهشی مشترک بین محققان ایرانی و آلمانی تهیه و ارائه شد.

همچنین جلسات کمیته علمی برای آنالیز طرح ها و ارزیابی های صورت گرفته از سوی کمیته داوران در هر دو کشور، تشکیل شد.

دعوت از اعضای کمیته علمی و داوران منتخب در طی دو جلسه بصورت حضوری در تیر ماه 1398 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار گردید؛ و برای هر طرح حداقل 2 داور منتخب اختصاص یافت.

جزئیات طرح های منتخب

تعداد 31 طرح مشترک میان پژوهشگران ایرانی و آلمانی، با تصمیم مشترک نمایندگان وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان (BMBF) انتخاب شدند.

از این 31 طرح مشترک؛ 20 طرح از سوی دانشگاه ها و پژوهشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و 11 مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

بودجه اختصاص داده شده برای طرح ها از طرف وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان (BMBF) مبلغ 200 هزار یورو برای طرح های وزارت علوم و 50 هزار یورو برای طرحهای وزارت بهداشت معین شده است.

فهرست اسامی پژوهشگران، همراه با عناوین پروژه و نام دانشگاه های مربوطه، بر روی سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شده است.

پژوهشگران منتخب دانشگاه ها و پژوهشگاه های وابسته می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و به منظور انعقاد قراردادهای پژوهشی مشترک؛ با معاونت امور بین الملل دانشگاه علم و صنعت ایران، به وسیله شماره تلفن: 73228610 تماس حاصل نمایند.

پژوهشگرانی که موضوع عنوان پروژه تحقیقاتی آنان در لیست پیوست با عنوان Health معین شده است، می توانند با مدیریت امور بین الملل مؤسسه موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD) تماس بگیرند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "آلمان 250 هزار یورو به طرح های پژوهشی مشترک با ایران می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان 250 هزار یورو به طرح های پژوهشی مشترک با ایران می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید