استقبال مشروط از استخدام مربی خارجی برای ساره جوانمردی

به گزارش ساعت شیک، رئیس انجمن پاراتیراندازی جذب مربی خارجی برای راهنمایی ساره جوانمردی را مشروط به یک عامل مهم دانست.

استقبال مشروط از استخدام مربی خارجی برای ساره جوانمردی

جلیل کوهپایه زاده رئیس انجمن پاراتیراندازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ساعت شیک، درخصوص شرایط جذب مربی خارجی برای راهنمایی ساره جوانمردی گفت: از گذشته و برای ورزشکاران حرفه ای و نخبه بنا را بر آن گذاشتیم که از مربی خارجی در صورت توانمند بودن آنها برای یاری به ملی پوشان کشورمان استفاده کنیم که البته امکان این مسئله تا امروز مهیا نشده است. حالا هم که کمیته ملی پارالمپیک به نوعی اجازه این کار را با تامین هزینه هایش داده است.

وی اضافه کرد: تا امروز نتوانسته ایم یک مربی خارجی که بهتر از مربیان داخلی باشد را پیدا کنیم و شاید در این فاصله زمانی کوتاه به چنین گزینه ای برسیم. علاقه مند هستیم که دانش آموزشی خود را تقویت کنیم و اگر این امکان باشد، از جذب مربی خوب خارجی استقبال می کنیم. باز هم تاکید می کنم که ما در ایران مربیان خیلی خوبی داریم و هنوز کسی در سطح آنها را پیدا ننموده ایم.

رئیس انجمن پارا تیراندازی ادامه داد: معمولاً می توان با مربی صاحب نام و شاخص بعد از بازی های پارالمپیک مذاکره کرد، چون ممکن است در آن موقع با هیچ ورزشکار و کشوری قرارداد نداشته باشند. اکنون چنین مربیانی که بتوان با آنها همکاری کرد، بسیار کم هستند و در واقع باید خیلی دنبال چنین فردی بگردیم. همچنین باید شرایط دیگری همچون نحوه همکاری، نحوه پرداخت ارز و جابه جایی ها را نیز در نظر گرفت.

کوهپایه زاده توضیح داد: در گذشته مدال های زیادی با مربیان توانمند داخلی کسب نموده ایم و مربی خوب خارجی باید بتواند به حفظ و ارتقای رکوردها یاری کند.

وی در واکنش به صحبت های حسین امیری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی که گفته بود جذب مربی خارجی باید الان انجام گردد و چند ماه دیگر برای این کار دیر است، گفت: این حرف درست است و نمی تواند یک مربی را در فاصله نزدیک با پارالمپیک جذب کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "استقبال مشروط از استخدام مربی خارجی برای ساره جوانمردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال مشروط از استخدام مربی خارجی برای ساره جوانمردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید