اعلام آخرین شرایط 5 پرونده خطرناک علیه باشگاه استقلال

به گزارش ساعت شیک، آخرین شرایط 5 پرونده شکایت خطرناک و دردسرساز علیه باشگاه استقلال ایران بعد از مراجعه به فیفا تشریح شد.

اعلام آخرین شرایط 5 پرونده خطرناک علیه باشگاه استقلال

به گزارش ساعت شیک ، مهر نوشت: پرونده های بین المللی شکایت بازیکنان و مربیان و باشگاه های خارجی علیه باشگاه استقلال ایران یکی یکی از راه می رسند تا این تیم ایرانی وارد بحران بزرگ و خطرناکی گردد.

طبق اعلام باشگاه استقلال این باشگاه در این روزها با 5 پرونده روبرو است که باید آنها را حل و فصل کند اما باتوجه به مسائل مالی و فروکش کردن درآمدهای مالی با شیوع ویروس کرونا هیچ راهکاری برای این شکایت ها به جز خریدن زمان ممکن نیست.

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در تشریح این پرونده ها گفت: باشگاه پاختاکور هنوز از استقلال شکایت نکرده است (بابت انتقال ایسما بازیکن خارجی به استقلال). ما با آنها تماس گرفتیم و شرایطمان را تشریح کردیم. گفتیم که به شما بدهکاریم ولی مسائلی هم داریم. نمی توانیم درآمدهایمان را در فیفا برداشت کنیم. لیگ هم که تعطیل است و شرایط مالی حامیان مالی و شرایط مالی دنیا هم معین است.

منزوی ادامه داد: سرور جباروف 90 هزار دلار از استقلال می خواهد و تا 22 اسفند وقت داریم مبلغش را واریز کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: شکایت گادوین منشا را داریم که 4 فروردین مهلتش به اتمام می رسد. همچنین بویان هم شکایت داشته ولی در مکاتبات غیر رسمی گفته است که چهار ماه پرونده را متوقف می نماید.

منزوی درباره شکایت وینفرد شفر از استقلال هم توضیح داد: اینطور نبوده که دفاعیات ما در این پرونده راه به جایی نبرد. شفر 1 میلیون و 700 هزار دلار غرامت می خواست که ما دفاع کردیم و عدد نهایی به باشگاه آمده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "اعلام آخرین شرایط 5 پرونده خطرناک علیه باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین شرایط 5 پرونده خطرناک علیه باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید