افزایش زیبایی با ماساژ صورت

به گزارش ساعت شیک، مزایای بیشماری برای ماساژ صورت قابل شمارش است. نوع غربی ماساژ به عنوان یک درمان زیبایی نوعی نوآوری نو در قرن بیستم است و به خصوص در اروپا خیلی هوادار پیدا نموده است

افزایش زیبایی با ماساژ صورت

نویسنده: سلمان خدادادی

مزایای بیشماری برای ماساژ صورت قابل شمارش است. نوع غربی ماساژ به عنوان یک درمان زیبایی نوعی نوآوری تازه در قرن بیستم است و به خصوص در اروپا خیلی هوادار پیدا نموده است. مهم نیست که پوست شما سفید، سبزه یا زرد باشد؛ مهم درخشندگی پوست می باشد. درخشان بودن پوست باعث می گردد شما شاداب به نظر برسید و این شادابی در رفتار شما و رفتار دیگران با شما تأثیر می گذارد. بسیاری از ماساژ درمان های معروف اروپایی در آمریکا نیز مشغول کار و تعلیم می شوند. این شکل از ماساژ صورت بیشتر جنبه زیبایی دارد تا درمانی. فواید احتمالی ماساژ صورت به روش غربی ها اینها است: بهبود شرایط پوست صورت و قدرت عضلات صورت، استراحت کردن و ریلکس شدن عضلات صورت و چشم، بهبود سردردهای تنشی و دردهای صورت، تخفیف استرس و اضطراب و ریلکس شدن کلی بدن از نظر فیزیکی و روانی.

در مواردی ماساژ صورت را نمی توان انجام داد، مثلاً در بیمارانی که لنز تماسی به چشم دارند (باید لنزهایشان را درآورند)، اگر روی صورت زخم باز، جوش یا بریدگی وجود داشته باشد، پوست ملتهب یا دچار خون مردگی، بیماری که مبتلا به آکنه یا اگزما روی صورت است. ماساژ صورت می تواند این مسائل را تشدید کند. امروزه ماساژ صورت به سبک غربی به عنوان یک اقدام زیبایی، هواداران زیادی بین خانم ها و برخی آقایان پیدا نموده است و به این روش سعی می نمایند وضعیّت پوستشان را بهتر نمایند یا حداقل آن را بهتر احساس نمایند.

بیشتر بخوانید: رازهای زیبایی پوست صورت

روشنی و سلامت پوست از مهمترین ویژگی های زیبایی است. مهم نیست که پوست شما سفید، سبزه یا زرد باشد؛ مهم درخشندگی پوست می باشد. درخشان بودن پوست باعث می گردد شما شاداب به نظر برسید و این شادابی در رفتار شما و رفتار دیگران با شما تأثیر می گذارد.

احساس آرامش

تجربه و تحقیقات نشان داده که ماساژ صورت به طور باور نکردنی باعث فراوری مرفین در بدن می گردد و مرفین عامل اصلی احساس آرامش است. شاید به همین علت باشد که افراد از درمانگر ماساژور می خواهند وقت بیشتری روی صورت آنها بگذارند.

منبع مقاله :

خدادادی، سلمان؛ (1395) ماساژدرمانی، ساری: پارسی سرا، چاپ اول

منبع: راسخون

به "افزایش زیبایی با ماساژ صورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش زیبایی با ماساژ صورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید