ال جی در حال راه اندازی سازمان جامعی برای زندگی بهتر

به گزارش ساعت شیک، ال جی در حال راه اندازی سازمان جامعی است که زندگی بهتری را برای همه ایجاد می نماید.

ال جی در حال راه اندازی سازمان جامعی برای زندگی بهتر

در سال های اخیر، شرکت هایی مانند ال جی عوامل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) را در استراتژی ها و عملیات تجاری خود وارد نموده اند، زیرا آگاهی از احتیاج به ESG در تجارت بسیار بزرگ تر شده است. ال جی به عنوان یک شهروند شرکتی مسئولیت پذیر، اگر می خواهد به اهداف بلندپروازانه خود دست یابد. اهمیت به کارگیری شیوه های ESG را در فعالیت های روزانه اش تشخیص می دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، این شرکت در اوایل امسال بخش ESG خود را برای انجام منظره ESG میان مدت و وظایف استراتژیک خود توسعه داد. بخش تازه مسئول رهبری کمیته ESG است که دو بار در سال تشکیل جلسه می دهد تا درباره فعالیت های کلی مدیریت ESG شرکت به تفصیل بحث و تصمیم گیری کند.

برای الهام بخشیدن به شفافیت بیشتر در ارتباط با ارتباطات ESG، بخش ESG ال جی گزارشی از پایداری سالانه منتشر می نماید تا به وضوح دستاوردها، اهداف و برنامه های شرکت را برای ذی نفعان خارجی اش ترسیم کند. امسال، ال جی فکر می کرد نسخه 2022 آن فرصت مناسبی برای رونمایی از منظره پایدار خود از زندگی بهتر برای همه است، که بر اساس آن، این شرکت در حال توسعه دامنه فعالیت های پایدار خود برای ایجاد زندگی بهتر نه تنها برای مشتریانش، بلکه برای کارکنان، تامین نمایندگان و محیط زیست خود نیز است.

برای اجرای این منظره، این شرکت طرح The Better Life Plan 2030 را راه اندازی کرد که با تسهیل کربن خنثی، اقتصادهای دایره ای، محصولات آگاهانه از محیط زیست، زنجیره تامین پایدار، فرهنگ سازمانی فراگیر و محصولات و خدمات قابل دسترس، چراغ روشنی را بر شش تعهد شرکت می تاباند.

یکی از جنبه هایی که بخش امسال روی آن متمرکز شده است، اطمینان از این است که همه کارمندان ال جی در خصوص کوشش ها و اهداف کلان شرکت در یک سطح هستند. هونگ سونگ مین، رئیس بخش ESG ال جی می گوید: به منظور تقویت مدیریت ESG، همه کارکنان و ذینفعان باید درک بالایی از ESG داشته باشند.

یکی از جنبه هایی که بخش امسال روی آن متمرکز شده است، اطمینان از این است که همه کارمندان ال جی در خصوص کوشش ها و اهداف کلان شرکت در یک سطح هستند. هونگ سونگ مین، رئیس بخش ESG ال جی می گوید: به منظور تقویت مدیریت ESG، همه کارکنان و ذینفعان باید درک بالایی از ESG داشته باشند.

برای انجام کار به موقع، این بخش یک برنامه آموزشی اجباری را برای همه کارمندان ال جی نهادینه کرد. این جلسه ویدیویی آموزش آنلاین 30 دقیقه ای، معنا و اهمیت ESG، برنامه میان مدت تا بلندمدت ال جی و شش تعهدی را که به عنوان یکی از آنها متعهد شده ایم معرفی می نماید. این جلسه ابتدا در اواسط نوامبر برای کارمندان کره ای برگزار گردید و دو هفته بعد به کارمندانی که در دفاتر جهانی آن کار می کردند توسعه یافت.

این جلسه آموزشی قبلاً با استقبال چشمگیر کارمندان ال جی در کره روبرو شده است. کیم یون گیونگ، یکی از همکاران بخش ESG این شرکت گفت:

یکی از کارمندان گفت که سخنرانی ویدیویی منظره و تعهدات ESG شرکت را به وضوح شرح می دهد تا همه بتوانند درک نمایند، و این یک فرصت عالی برای فکر کردن در خصوص نحوه اعمال آن در کار او بود.

برای ایجاد یک فرهنگ سازمانی فراگیر، ال جی کوششی آگاهانه برای انجام فعالیت های ESG با کارمندان انجام می دهد و بخش ESG فعالانه ایده ها و بازخوردهای کارکنان را جمع آوری و اعمال می نماید. در نتیجه، در اوایل امسال، این شرکت کارکنان خود را به چالش کشید تا با استفاده از فنجان های قابل استفاده مجدد در ساختمان دفتر مرکزی خود، LG Twin Towers، در کره، در سفر جمعی به سمت دایره گرایی گرد هم آیند. با حذف استفاده از لیوان های کاغذی در ادارات، این شرکت پیش بینی می نماید سالانه 11 تن گازهای گلخانه ای کاهش یابد. این شرکت حتی دستگاه های شست وشوی لیوانی با کاربرد آسان و بعلاوه دستگاه های یخ ساز را در سالن های اداری نصب کرد تا انتقال آسان تر گردد.

شرکت ال جی دارای یک شورای ESG ست که به وسیله CFO نظارت می گردد. این شورا هر سه ماه یک بار برای بحث در خصوص جهت گیری فعالیت های مدیریت ESG و بعلاوه پیشرفت و بهبود وظایف خاص برگزار می گردد. این شورا که به وسیله تصمیم گیرندگان از بخش های مختلف از جمله استراتژی، برنامه ریزی، انرژی، منابع انسانی، خرید، تحقیق و توسعه و بازاریابی تشکیل شده است، وظایف لازم برای دستیابی به اهداف ESG شرکت، مانند استفاده از انرژی های تتازهپذیر، اقدامات لازم برای پاسخگویی به انتشار گازهای گلخانه ای در زنجیره تامین، ایجاد تنوع و سیاست های شمول و بعلاوه بهبود ساختار حاکمیتی را انجام می دهد.

برای فراتر رفتن، ال جی میخواهد مدیریت ESG خود را در سال آینده با توسعه تعداد عناصر سازگار با محیط زیست مورد استفاده در کل چرخه عمر لوازم خانگی، از فراوری و استفاده گرفته تا بازیابی و بازیافت، تقویت کند. بخش ESG حتی اخیراً تیم های کاری زنجیره تأمین دوستدار محیط زیست و استراتژی بسته بندی دوست دار محیط زیست را برای ترویج اقتصاد دایره ای پیشرو راه اندازی نموده است.

در ادامه، بخش آینده نگر ESG ال جی امیدوار است با ایجاد برنامه های خاصی که به اجرای تعهدات خود و تحقق منظره ESG خود بر اساس تجزیه و تحلیل محیط خارجی و تجزیه و تحلیل کسب وکار داخلی و حصول اطمینان از افشای تمام اطلاعات مرتبط به آن یاری می نماید، بر صحت عملنمودهای ESG تأکید کند ذینفعان مختلف آن برای سطحی از شفافیت که می تواند به آن افتخار کند.

منبع: فوت و فن

به "ال جی در حال راه اندازی سازمان جامعی برای زندگی بهتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی در حال راه اندازی سازمان جامعی برای زندگی بهتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید