این عجیب ترین هدفونی است که در عمرتان دیده اید، عکس

به گزارش ساعت شیک، زومیت نوشت: شرکت تازه تأسیس NWM با هدفونی کاملاً متفاوت از آنچه تا کنون دیده اید در نمایشگاه CES 2024 حضور پیدا نموده است.

این عجیب ترین هدفونی است که در عمرتان دیده اید، عکس

شرکت ژاپنی نوم (NWM یا New Wave Maker) هدفون عجیبی در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته که مانند یک سیستم معکوس ANC عمل می نماید. این هدفون که MBH001 نام دارد، صداهای فراوریشده ای را که به سمت گوش کاربر حرکت ننمایند حذف می نماید.

  • بازوی قدرتمند تازه پوتین در جنگ/ عکس

از نظر فنی، MBH001 همچون سیستم حذف نویز فعال از موج های مخرب استفاده می نماید که با ایجاد موج های صوتیِ متناسب، امکان حذف نویزهای محیطی را دارند. این ویژگی در هندزفری ها و هدفون های Closed-back مانند هدفون اپل Airpods Max که از پوششی برای محافظت از درایورها و سیستم فراوری صدای بلندگوها استفاده می نمایند کاملاً رایج است. اما در هدفون های تازه نوم واقعا با اسپیکرهایی روبه رو هستیم که کنار گوش های کاربر قرار می گیرند.

هنگام استفاده از هدفون های NWM، کاربر می تواند هم زمان با گوش کردن به موسیقی یا مکالمه صوتی، صداهای اطراف خود را نیز بشنود؛ اما به یاری تکنولوژی تازه مورد استفاده، با اینکه با هدفونی Open-back روبرو هستیم، اطرافیان صدای موزیک در حال پخش به وسیله هدفون ها را نخواهند شنید.

هدفون MBH001 طراحی بسیار متفاوتی دارد که آن را از تمامی هدفون های دیگر متمایز می نماید. از جمله مشخصات فنی این محصول جالب که در وب سایت رسمی NWM منتشر شده می توان به درایورهای دوگانه 35 و 12 میلیمتری و پشتیبانی از قابلیت Multipoint برای اتصال هم زمان به چند دستگاه اشاره نمود.

کمپانی NWM زمان عرضه MBH001 را اواسط سال 2024 اعلام نموده اما اطلاعات بیشتری درباره قیمت هدفون منتشر ننموده است.

منبع: خبرآنلاین

به "این عجیب ترین هدفونی است که در عمرتان دیده اید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عجیب ترین هدفونی است که در عمرتان دیده اید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید