هتل سنترا گرند بیچ ریزورت کرابی؛ یکی از بهترین و لوکس ترین اقامتگاه های تایلند با چشم اندازی خاص

به گزارش ساعت شیک، هتل سنترا گرند بیچ رزورت کرابی با چشم انداز زیبایی به سمت ساحل یکی از بهترین هتل های کرابی به شمار می رود. Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi از هتل های 5 ستاره کرابی است و نوید اقامتی مجذوب کننده به مهمانان می دهد. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی کرابی خواهید داشت. ساحل آو نانگ و ساحل تن سای از سواحل زیبای کرابی هستند که حدود 500 متر تا هتل فاصله دارند.

هتل سنترا گرند بیچ ریزورت کرابی؛ یکی از بهترین و لوکس ترین اقامتگاه های تایلند با چشم اندازی خاص

امکانات و خدمات عمومی هتل سنترا گرند بیچ ریزورت کرابی

در هتل 5 ستاره سنترا گرند بیچ ریزورت امکانات متعددی برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می توانید با دوستانتان در ارتباط باشید. تیم حرفه ای هتل علاوه بر زبان انگلیسی به 12 زبان دیگر نیز مسلط هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می کنند. پذیرش هتل 24 ساعته است، در این قسمت خدمات تور، چک این/اوت خصوصی، کمد و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می شود. در هتل سنترا گرند بیچ ریزورت چک این از ساعت 15 تا 24 و چک اوت تا پیش از ساعت 11 انجام می گیرد. هتل سنترا پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و خدمات مناسبی به آنان ارائه می کند.

در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می شود. برای گردش در شهر می توانید از سرویس کرایه خودرو استفاده کنید. مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش هتل Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. ناگفته نماند هتل سنترا گرند برای استفاده مهمان معلول عزیز بهینه سازی شده است.

خدمات خانه داری رایگان است و نگرانی از بابت نظافت اتاق ها نخواهید داشت. با پرداخت هزینه می توانید از خدمات خشک شویی، لاندری و اتو نیز استفاده کنید. از امکانات دیگر هتل می توان کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و دزدگیر را نام برد. فرودگاه بین المللی کرابی در 18 کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می شود. حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi دارای واحدهای اقامتی زیبا و راحتی است و به سبک مدرن طراحی شده است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس کینگ، اتاق دلوکس دوبل و اتاق پریمیوم دلوکس است. واحدهای این مجموعه دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از باغ یا استخر از آن ها دیده می شود. همه واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. مینی بار، چای ساز، پنکه، حمام، دوش و سشوار از دیگر امکانات موجود در اتاق ها به شمار می روند. گهواره رایگان است و سرویس اضافی در صورت مجود بودن به مهمانان ارائه می شود.

امکانات سرگرمیی هتل

هتل Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi گزینه خوبی برای سفرهای سرگرمیی است. سنترا گرند بیچ ریزورت دارای 2 استخر روباز است که در تمام فصول سال باز هستند. در کنار استخر صندلی های مخصوص قرار داده شده است. در اوقات فراغتتان می توانید به همراه دوستانتان به غواصی، شیرجه زدن، قایق رانی، بیلیارد یا دارت بپردازید. امکان ورزش های آبی نیز در داخل هتل فراهم است. بچه ها عزیز در زمین بازی اوقات خوشی خواهند داشت. از دیگر سرگرمی های موجود در هتل می توان به پخش موسیقی زنده و پخش فیلم اشاره کرد. مرکز اسپای این مجموعه دارای سونا، کلاس های بدنسازی و یوگا است و سرویس ماساژ به مهمانان ارائه می کند.

رستوران هتل

هتل Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi دارای سه رستوران باکیفیت است. در رستوران Hagi انواع غذاهای ژاپنی سرو می شود. برای صرف غذاهای تایلندی و بین المللی به رستوران Lotus Court تشریف ببرید. در رستوران COAST Beach Club & Bistro با انواع غذاهای کبابی از مهمانان پذیرایی می شود. انواع غذاهای رژیمی، میوه و نوشیدنی نیز موجود است. ناگفته نماند این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل سنترا گرند بیچ ریزورت کرابی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل آو نانگ: 400 متر

فاصله تا ساحل تن سای: 600 متر

فاصله تا ساحل ریلی: 1.3 کیلومتر

فاصله تا ساحل فرا نانگ: 1.9 کیلومتر

فاصله تا استخر زمردین: 2.2 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل سنترا گرند بیچ ریزورت کرابی؛ یکی از بهترین و لوکس ترین اقامتگاه های تایلند با چشم اندازی خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنترا گرند بیچ ریزورت کرابی؛ یکی از بهترین و لوکس ترین اقامتگاه های تایلند با چشم اندازی خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید