بازی اورواچ 2 نسخه آزمایشی دیگری نخواهد داشت

به گزارش ساعت شیک، عنوان اورواچ 2 یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2022 است. اولین اورواچ در سال 2016 عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. حال نوبت به اورواچ 2 رسیده که از ابتدای معرفی حواشی بسیار زیادی داشت. چندی پیش نیز نسخه بتای اورواچ 2 عرضه شد که نشان داد با چه عنوانی روبرو هستیم.

بازی اورواچ 2 نسخه آزمایشی دیگری نخواهد داشت

ما با عرضه اورواچ 2 تنها چند ماه فاصله داریم. البته اول بخش آنلاین و بازیکن علیه بازیکن (PvP) عرضه خواهد شد. قسمت بازیکن علیه هوش مصنوعی (PvE) سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. بسیاری از افراد فرصت کردند تا در نسخه آزمایشی اورواچ 2 را تجربه نمایند. حال بلیزارد (Blizzard) اعلام نموده که این بازی دیگر نسخه آزمایشی نخواهد داشت.

مدیر کل بلیزارد، جان اسپکتور (Jon Spector)، در توییتر خود گفت که با توجه به تاریخ عرضه اورواچ 2 بلیزارد احتیاجی نمی بیند تا یک نسخه آزمایشی دیگر عرضه کند. اسپکتور اشاره نمود که اورواچ 2 به صورت روزانه داخل شرکت تست می گردد. با اینحال افراد خارجی نمی توانند به این بازی دسترسی داشته باشند.

تیم سازنده در کوشش است تا برترین بازی ممکن را در تاریخ 12 مهر عرضه نمایند. افراد زیادی منتظر این بازی هستند و بلیزارد نیز به موفقیت اورواچ 2 برای زنده ماندن احتیاج دارد. نکته اصلی اینجاست که اورواچ 2 آنچنان تغییر اساسی ای نسبت به شماره 1 ندارد. تنها نکته مثبت این بازی رایگان بودن آن نسبت به شماره 1 است.

به طور کلی شاید مجموعه اورواچ احتیاجی به شماره 2 نداشت اما برای جبران اشتباهات و زنده شدن بازی وجود یک شماره 2 لازم بود. وجود صف نقش (Role Queue) باعث شد تا هواداران روز به روز نسبت به اورواچ سردتر بشوند. همانطور که در متن آنالیز این نسخه آزمایشی گفتیم اورواچ 2 به شدت به قسمت بازیکن علیه هوش مصنوعی وابسته است. به علت اینکه تنها بخش نو بازی همین مورد است. بخش بازیکن علیه بازیکن همان چیزی است که در سال 2016 شاهد آن بودیم.

منبع: Destructoid.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی اورواچ 2 نسخه آزمایشی دیگری نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اورواچ 2 نسخه آزمایشی دیگری نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید