هوش مصنوعی

از رویداد رونمایی آیپدهای تازه اپل چه انتظاراتی داریم؟

شرکت اپل مدتی قبل گفت که در تاریخ 17 اردیبهشت رویدادی تحت عنوان Let Loose را برگزار می نماید که در قرار است در این مراسم با آیپدهای تازه روبرو شویم. باید خاطرنشان کنیم در طول سال 2023 این شرکت تبلت تازهی معرفی نکرده و بنابراین کاربران زیادی بی صبرانه منتظر این...

16 اردیبهشت 1403

پروژه بزرگ اپل لو رفت!

به ادعای منابع مطلع، اپل مشغول توسعه رباتی تازه است که برای انجام کارهای روزمره مثل شستن ظرف کاربرد خواهد داشت.

16 فروردین 1403

تکنولوژی های تازه مدیریت و نگهداری از ساختمان

ورود تکنولوژی به هر رشته و موضوعی باعث دگرگونی و پیشرفت سریع آن شده است. هدف از استفاده تکنولوژی در صنعت مدیریت و نگهداری از ساختمان نیز فراهم کردن یک زندگی امن تر و راحت تر برای ساکنین است. در ادامه به معرفی بهترین موارد در حوزه ساختمان سازی می پردازیم...

24 بهمن 1402

10 توجیه روایی برتر برای مکانیک های بازی های ویدئویی

ما همه لحظاتی را تجربه کرده ایم که در آن قوانین عملکرد یک بازی برایمان واقعاً عجیب به نظر رسیده است. نبرد نوبتی، جهش های بسیار طولانی، دارایی های بی انتها و جان بازیکنان تعداد معدودی از مکانیک هایی هستند که وقتی به آن ها فکر می کنید با عقل و منطق جور در...

1 بهمن 1402

گوگل پیکسل یا آیفون، کدام گوشی بهتری است؟

نبرد اندروید و iOS نبردی است که برای 15 سال پرقدرت ادامه دارد؛ اکنون با عرضه گوگل پیکسل 8 و آیفون 15 این نبرد به اوج خود رسیده است.

25 دی 1402

کارگاه آموزشی متاورس و گردشگری برگزار می گردد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر گشته، کارگاه آموزشی متاورس و گردشگری برگزار می گردد.

2 دی 1402

اعضای بدن شما چند سال دارند؟

دیجیاتو نوشت:با شناسایی اعضایی که دچار پیری زودرس شده اند می توان بیماری ها را پیش از توسعه شناسایی و درمان کرد.

17 آذر 1402

ربات های چینی که با انسان مو نمی زنند!

دیجیاتو نوشت: چین به عنوان یکی از قدرت های مالی جهان، مدت هاست که نگاه ویژه ای به حوزه هوش مصنوعی دارد و حالا هدف تازه ای را درنظر گرفته است: فراوری اولین ربات انسان نما تا سال 2025 که بتواند رفتارها و احساسات انسان ها را شبیه سازی کند.

13 آبان 1402

عصبانیت یک روبات پیشخدمت خبرساز شد، عکس

روبات پیشخدمت رستورانی از دست یکی از مشتریان که جلوی راهش ایستاده بود، عصبانی شد.

1 تیر 1402

مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) چیست؟

برای پاسخ به این سوال که مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) چیست؟ باید گفت که این مفهوم فرآیندهای کسب و کار یا وظایف تکرارپذیر را ساده و بهینه می نماید تا سازمانی مؤثرتر و کارآمدتر را تقویت کند. هدف BPM صرفه جویی در زمان کاهش خطاها و حفظ یکنواختی یک تجارت است. به...

24 خرداد 1402

ChatGPT چیست: آنچه باید در خصوص چت بات OpenAI بدانید

ChatGPT ابزار قدرتمندی است که این پتانسیل را دارد که شیوه تعامل ما با رایانه ها را متحول کند. هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اما از قبل معین است که پتانسیل تغییر روش زندگی و کار ما را دارد. ChatGPT این قدرت را دارد که همه چیز را از خدمات مشتری گرفته تا نحوه انجام...

10 اردیبهشت 1402

مکالمه عجیب خبرنگار نیویورک تایمز با بینگ تازه ، از همسرت طلاق بگیر!

زومیت نوشت: بینگ نو درپاسخ به کوشش برای برهم زدن ازدواج یک نویسنده گفت، این روزنامه نگار او را فریب داده و از او سؤاستفاده نموده است.

29 بهمن 1401

عکس ، هوش مصنوعی این زن وحشتناک را تصادفی ساخته است

تنها کاری که باید برای به وجود آوردن آن انجام دهید این است که دستور درست را در یک فراوری کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید؛ مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم آلود زنی میانسال را با چشمان مرده، نگاهی خالی و اخموی آزاردهنده نشان خواهند داد.

11 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ارتقاء هوش مصنوعی مترجم گوگل تا حدس ها درباره آیفون 2020

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

9 دی 1401

استخدام 200 هزار ربات هوشمند به جای انسان ها در کانادا

این روزها، یکی از کارگران نو فرودگاه ترودو در کبک، بیش از هر کارگر دیگری می تواند سرش را بچرخاند، او همواره لبخند می زند، هرگز استراحت نمی کند و از زمانی که به تیم پیوسته است، یک روز مریضی نداشته، نیو، ربات نظافتچی فرودگاه، رویای هر مدیری است.

8 دی 1401

شطرنج جادویی هری پاتر هم از راه رسید ، حرکت مهره های فیزیکی با قدرت های مجازی

اگر اهل بازی شطرنج باشید و البته کتاب هری پاتر و سنگ جادو را خوانده اید یا فیلمش را دیده اید، به خوبی می دانید ماجرای شطرنج جادویی چیست. اکنون یک شرکت خلاق این شطرنج را در دنیا واقعی بازسازی نموده است.

3 دی 1401

همکاری Shutterstock و ال جی برای فراوری عکس مبتنی بر هوش مصنوعی

سرویس Shutterstock و ال جی برای فراوری عکس مبتنی بر هوش مصنوعی در ابزار تبدیل متن به تصویر و تصویر به متن با هم مشارکت می نمایند.

30 آبان 1401

عکس ، عجیب ترین تجارت زندگی لیونل مسی !

زومیت نوشت: مسی، فوتبالیست معروف، در همکاری با دو چهره سرشناس سیلیکون ولی هلیدنگ جدیدی برای سرمایه گذاری در صنعت فناوری بنیان گذاری نموده است.

29 مهر 1401

اینتل به خاطر شرایط بد بازار کامپیوترهای شخصی تعدیل نیرو می نماید

اینطور که به نظر می رسد اینتل ظاهرا می خواهد به خاطر اوضاع نابسامانی که در بازار کامپیوترهای شخصی وجود دارد، هزاران نفر از کارمندان خود را اخراج کند.

20 مهر 1401

بازی اورواچ 2 نسخه آزمایشی دیگری نخواهد داشت

عنوان اورواچ 2 یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2022 است. اولین اورواچ در سال 2016 عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. حال نوبت به اورواچ 2 رسیده که از ابتدای معرفی حواشی بسیار زیادی داشت. چندی پیش نیز نسخه بتای اورواچ 2 عرضه شد که نشان داد با چه عنوانی...

19 مرداد 1401
تعداد: (27)