برترین ییلاق ها در منطقه ها خشک برای سفر کدام اند؟

به گزارش ساعت شیک، با اجاره سوئیت مقرون به صرفه قیمت تجربه یک سفر تابستانی کوتاه را داشته باشید. با آغاز فصل تابستان گرمای هوا به تدریج مهمان خانه­ های ما خواهد شد. ایران ما چهار فصل است و در هر زمان از سال، می­توانید برترین منطقه ها را با لذت بخش ترین آب و هوا بیابید.

برترین ییلاق ها در منطقه ها خشک برای سفر کدام اند؟

به خصوص در تابستان که زمان شادی و سرگرمی است! می­توانید با اجاره سوئیت مقرون به صرفه قیمت در همین گرمای تابستان، یک مکان ویژه با هوایی خنک و دل پذیر را برای یک مسافرت چند روزه انتخاب کنید. ما در این جهت همراه شما هستیم. به همین جهت، به معرفی سه منطقه خوش آب و هوا می پردازیم.

اجاره سوئیت در شهریار، هم ییلاقی و هم تاریخی

شهر شهریار، یکی از برترین گزینه­های سرگرمی در تابستان است. شما در اوج گرما، آب و هوای خنک شهریار را تجربه می­کنید. جاذبه­های این شهر به گوش همه ما آشنا است! سرسبزی و آب و هوای مناسب از جمله عواملی است که تعداد زیادی از افراد را به سمت این شهر زیبا جذب می­کند.

شهریار در فاصله 40 کیلومتری از غرب تهران واقه شده است. این شهر در ابتدا قسمتی از کرج محسوب می­شد اما در حال حاضر، به طور مستقل به فعالیت می­پردازد. علاوه بر آب و هوای دلپذیر، تماشای­های بسیار شگفت انگیزی در این شهر وجود دارد.

یکی از مهم ترین و معروف ترین آن­ها تخت رستم شهریار است. این مکان مربوط به دوره ساسانی بوده و در موقعیتی بسیار بکر و طبیعی قرار گرفته است. در واقع با یک تیر دو نشان می­زنید! هم از منطقه ها تاریخی بازدید می­کنید و هم از آب و هوای دل انگیز لذت می­برید.

از دیگر منطقه ها تاریخی شهریار می­توان به پل دختر بادامک، قلعه دهشاد و پل آبرسان اشاره نمود. آخر هفته است و در پی یک منطقه زیبا، سرسبز و خوش آب و هوا برای سرگرمی می­گردید. سفر به شهر شهریار می­تواند یکی از برترین گزینه­های پیش روی شما باشد! اجاره سوئیت در شهریار، آرامش را به شما هدیه خواهد نمود. در حقیقت با کمترین هزینه، برترین­ها را تجربه می­کنید.

اجاره سوئیت در یزد، تجربه­ای نو و شگفت انگیز

شهر یزد را به گرما و خورشید سوزانش می­شناسیم. این شهر در زمستان چشم انداز دیگری از خود نشان می­دهد! همین گرمای طاقت فرسا در زمستان به یک سرمای متفاوت تبدیل می­شود که علت آن به کویری بودن شهر یزد باز می­گردد. سفر به یزد بازدید از جاذبه های خاص خودش را به همراه خواهد داشت.

یکی از معروف ترین آن­ها آتشکده یزد است. آتش کده یزد، یکی از زیباترین مکان­های تاریخی ایران است که در همان ابتدای ورود به یزد شیفته آن خواهید شد. همان طور که می­دانید، زرتشتیان دارای آداب و رسوم خاصی برای عبادت هستند. یکی از آن­ها برافروختن آتش برای اجرای مراسم مذهبی است.

به همین علت آتشکده 1500 ساله یزد به وجود آمد تا این سنتی قدیمی به یادگار بماند. فاصله آتشکده تا مسجد جامع یزد تقریبا سه کیلومتر است. معماری این بنا و به طور کلی بافت سنتی شهر یزد به قدری زیبا و شگفت انگیز است که شما را مجذوب خود خواهد نمود! با اجاره سوئیت در یزد می­توانید از آثار باستانی و فضای صمیمی لذت ببرید.

سفر به اصفهان یکی از برترین گزینه های پیش روی شما است

شهر زیبای اصفهان، نیازی به تعریف و تمجید ندارد! زیبایی­های این شهر قابل وصف نیست و هیچگاه از تماشا آن سیر نخواهید شد. علاوه بر جاذبه ­های سرگرمیی خود شهر اصفهان، مکان­هایی در این استان وجود دارند که حتما از تماشا آن شگفت انگیز خواهید شد. یکی از مهم ترین آن­ها چادگان است.

در این شهر کوچک ترکیبی از سرگرمی، آرامش و آب و هوای لذت بخش را تجربه می­کنید. آب و هوای معتدل به همراه منطقه ها سرسبز باعث شده است تا هر ساله خیل عظیمی از جمعیت به سمت چادگان حرکت نمایند. میانیگن دمای سالانه این شهر 8.9 درجه است و تقریبا 120 کیلومتر تا مرکز شهر اصفهان فاصله دارد.

از برترین منطقه ها تماشای این شهر می­توان به انالوجه، دهکده سرگرمیی زاینده رود، خانه معظم الملک میر پنج و دریاچه سد زاینده رود اشاره نمود که در نوع خود مثال زدنی هستند. امکانات سرگرمیی این شهر دست کمی از مراکز استان ندارد! وجود سکوهای نشیمن خانوادگی، باشگاه سوارکاری، اسکله قایقرانی و دستگاه­های قایق پدالی بر محبوبیت چادگان می­افزاید.

از طرفی وجود رودخانه بزرگ زاینده رود سبب شده تا این شهر، بیش از پیش بدرخشد. یک مکان سرگرمیی بی­نظیر منتظر شما است! تنها کافی است با اجاره سوئیت در اصفهان، از برترین خدمات رفاهی و سرگرمیی این شهر زیبا و محبوب بهره مند شوید.

تعطیلات تابستان را غمینت بشمارید و اوقات خوشی در یکی از این شهرهای معرفی شده سپری کنید. شما می­توانید با کمترین هزینه، سفری خاطره انگیز را در کنار خانواده تجربه کنید.

منبع: دیجیاتور

به "برترین ییلاق ها در منطقه ها خشک برای سفر کدام اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ییلاق ها در منطقه ها خشک برای سفر کدام اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید