تفریحات بدروم و لذت بردن از جاهای دیدنی آن

به گزارش ساعت شیک، این شهر در ساحل دریای اژه واقع شده است. در فصل های توریستی سال، بدروم 24 ساعته آماده پذیرش مسافران است. چه چیزی بهتر از آن که جاهای مجذوب کننده و دیدنی این شهر را بیشتر بشناسیم؟ این کار به ما یاری می نماید وقت سفر به بدروم بدون اتلاف وقت برای لذت بردن از تفریحات بدروم، یک برنامه گردشی خوب بچینیم. داشتن یک برنامه منظم تفریحی، احتیاج هر توریستی است.

تفریحات بدروم و لذت بردن از جاهای دیدنی آن

تماشای قلعه سنت جان در میان سرگرمیات بدروم

در قلعه سنت جان قدم بزنید و تاریخ را لمس کنید

تماشای قلعه بدروم را در سفر به این کشور از دست ندهید. این جا یک قلعه قرون وسطایی کامل است. قلعه ای زیبا با برج و بارویی باشکوه که قدم زدن در آن می تواند شما را به آرامش دعوت کند. قلعه بدروم یک قلعه باشکوه در خط ساحلی است. این قلعه بیش از 600 سال قدمت دارد و نمونه ای عالی از سبک معماری گوتیک است. قلعه بدروم با راهروهای پیچ در پیچ و برج های فراوان یادآور تاریخی است که در آن شوالیه های سنت جان جایی برای سکونت مسیحیان ساختند. می توانید در این قلعه قدم بزنید و تاریخ را لمس کنید. چه چیزی بهتر از سفر در تاریخ؟

موزه باستان شناسی زیرآب

در موزه باستان شناسی زیر آب بدروم ، به تماشای تاریخ دریا بروید

موزه باستان شناسی زیر آب مجذوب کننده ترین جاذبه توریستی شهر بدروم است. این موزه در بدروم بسیار معروف است و در قلعه سنت جان واقع شده است. این جا جایی است برای یک سرگرمی دلچسب از جنس تاریخ. موزه، اشیایی را که از دل آب به دست آمده اند به نمایش می گذارد. در کنار نمایش این اشیا، می توانید تصاویری از روش ها و تجهیزات مورد استفاده باستان شناسان را هم ببینید. موزه باستان شناسی زیر آب بدروم مجموعه­ای از اشیاءِ شگفت انگیز از زندگی دریانوردان کشتی های باستانی به گل نشسته در ترکیه است. اشیایی مثل ظروف بلور و طلا و مس، شکوه تاریخ را پیش چشم شما می گذارند. این جا می تواند یک مکان سرگرمیی مجذوب کننده برای بچه ها هم باشد.

سواحل مجذوب کننده بدروم را از دست ندهید

لذت بردن از آفتاب مدیترانه ای در سواحل بدروم

یکی از دلایل معروفیت بدروم، سواحل شنی و آب های آبی کریستالی آن است. این موضوع سواحل این شهر را به جایی زیبا برای یک کار آرامش یخش در سرگرمیات بدروم تبدیل می نماید. در سواحل بدروم می توانید تا دل تان می خواهد شنا کنید و آفتاب بگیرید. از نکات جالب سواحل بدروم آن است که می توانید ساحل را سوار بر شتر بچرخید و از آفتاب لذت ببرید.

دریانوردی بر کرانه مدیترانه

سوار بر کروز سواحل بدروم را کشف کنید

بدروم را باید قطب اصلی کرانه مدیترانه در ترکیه دانست. سوار بر یک قایق یا همراه با یک کشتی، به جزیره ها و خلیج های پنهان بدروم سر بزنید. از معاشرت با مردم روستایی لذت ببرید و سفرتان را از تجربه های ناب غنی کنید. در بدروم تورهای کروز چند روزه ای هست که می توانید سوار بر آن ها تمام این منطقه را کشف کنید. شب ها روی عرشه این کشتی ها دراز بکشید و از تماشای ستاره ها لذت ببرید.

اقامت در محله بورداکی کُو

محله گردی در بورداکی کوی بدروم

یکی از زیباترین نقاط بُدروم محله بورداکی کُو است. اگر بتوانید در یکی از هتل­های این منطقه اقامت کنید می توانید با محله گردی، چند روز سرگرمیی خوب برای خودتان درست کنید. در بورداکی کُو می توانید از منظره ها زیبای کوچه ها، سواحل و درختان نخل منطقه لذت ببرید.

معبد هالیکارناسوس بدروم

معبد هالیکارناسوس بدروم یکی از هفت جای شگفت انگیز در جهانست

اگر دل تان می خواهد بیشتر در فرهنگ بدروم غرق شوید و آثاری حتی قدیمی تر از قلعه بدروم ببینید به معبد هالیکارناسوس بدروم سری بزنید. معبد بدروم یکی از هفت جای شگفت انگیز در جهانست. این معبد حدود 350 سال قبل از تولد مسیح ساخته شده است. ارتفاع معبد هالیکارناسوس با ارتفاع حدود 4 متر با یک هرم و ارابه 240 پله­ای است. که هر طرف آن با تصاویر نبردهای باستانی تزئین شده است. می ارزد که وقت بگذارید و یکی از عجایب جهان را از نزدیک ببینید.

پارک آبی دِدِمان ، لذت در سرگرمیات بدروم

لذت در پارک آبی دِدِمان بدروم

اگر با بچه هایتان به بدروم بروید، برترین گزینه برای شما پارک آبی بدروم است. نزدیک به گومبت یک پارک آبی به نام دِدِمان بدروم وجود دارد که جز برترین پارک­های

آبی ترکیه است. این پارک آبی 23 آبشار، یک رودخانه 350 متری، یک استخر موج، و مجموعه ای از استخرهای متنوع دارد. بعد از یک روز آب تنی در این مجموعه، می توانید به رستوران های آن بروید، یک غذای ساده و سبکی ترکی بخورید و از یک روز کامل خود لذت ببرید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "تفریحات بدروم و لذت بردن از جاهای دیدنی آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات بدروم و لذت بردن از جاهای دیدنی آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید