حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی امید بدون حامی اقتصادی ممکن نیست

به گزارش ساعت شیک، دهرویه گفت: حضور در رقابت های قهرمانی امید فوتبال ساحلی کشور حدود 30 میلیون تومان هزینه احتیاج دارد و بدون حامی اقتصادی ممکن نیست.

حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی امید بدون حامی اقتصادی ممکن نیست

دهرویه گفت: در صورت موفقیت، تنها با 9 بازیکن وارد این رقابت ها می شویم که ظرفیت کمی است و باید حداقل سه الی چهار بازیکن دیگر تیم را همراهی نمایند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی امید فوتبال ساحلی نیمه دوم آبانماه برگزار می گردد، یادآور شد: ورودیه این رقابتها باید تا هفتم آبان پرداخت گردد و زمان دقیق و مکان برگزاری مسابقات پس از معین شدن تعداد تیمها معین می گردد.

وی ابراز داشت: سال گذشته با بازیکنان جوان و با استعداد بومی سمنان در مسابقات لیگ دسته 2 بدون هیچ حامی اقتصادی شرکت کردیم، قهرمان ایران شدیم و به لیگ دسته یک راه یافتیم.

مسابقات لیگ دسته یک با فاصله 2 هفته بعد شروع شد در حالی که چهاربازیکن تیم ما مصدوم بودند و 2 بازیکن دیگر را نیز به دلایل مختلف از دست دادیم با این وجود توانستیم سهمیه خود را در این لیگ حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارت سمنان تاکید نمود: به این ترتیب، در فصل گذشته هشت بازیکن جوان بومی تربیت و تحویل فوتبال ساحلی کشور شدند.

دهرویه ادامه داد: مربیان تیم های فوتبال مانع از ورود بازیکنان خوب به فوتبال ساحلی می شوند و همکاری لازم را در این زمینه ندارند. ضروری است هیات فوتبال استان سمنان به این موضوع ورود و مشکل را حل نمایند.

ساعت شیک سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی امید بدون حامی اقتصادی ممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی امید بدون حامی اقتصادی ممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید