راهنمای خرید برترین اسپیکرهای هیسکا؛ 8 محصول کارآمد با امکانات مناسب

به گزارش ساعت شیک، اسپیکرهای هیسکا با ترکیبی از طراحی مدرن، کیفیت صدای بی نظیر و قابلیت های هوشمندانه به معنای واقعی کلمه، زندگی را با نت های موسیقی به پایکوبی در می آورند. چه در پی یک اسپیکر قابل حمل برای لذت بردن از موسیقی در پیک نیک ها و مهمانی های محبت آمیز باشید، چه در پی یک سیستم صوتی قدرتمند برای تکمیل سینمای خانگی خود، هیسکا گزینه هایی دارد که نیازهای شما را برآورده می سازد. اگر شما هم از هواداران محصولات این برند هستید، با ما در این مطلب همراه باشید چرا که در راهنمای خرید برترین اسپیکرهای هیسکا خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 8 مدل باکیفیت و کاربرپسند خواهیم پرداخت تا شما مناسب ترین محصول را برای خرید خود در نظر بگیرید.

راهنمای خرید برترین اسپیکرهای هیسکا؛ 8 محصول کارآمد با امکانات مناسب

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل PARTY BOX 1014

اگر بودجه کافی برای خرید برترین اسپیکرهای هیسکا را در اختیار دارید و در پی یک محصول برای استفاده در فضاهای بزرگ می شد، به عنوان اولین پیشنهاد، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل PARTY BOX 1014 می تواند گزینه بسیار هیجان انگیزی برای شما باشد. این محصول یک پارتی باکس باکیفیت و خوش صدا است که ابعاد آن به 850x335x361 میلی متر می رسد و سنگینی وزن آن نیز در حدود 15 کیلوگرم است. البته هیسکا برای سهولت حمل و نقل کردن این محصول، چرخ و دسته را نیز روی آن تعبیه نموده تا از این بابت مسئله ای وجود نداشته باشد. PARTY BOX 1014 کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و از پلاستیک سخت و فلز فراوری شده تا در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها تا حد بسیار زیادی مقاوم باشد. این محصول حداکثر توان خروجی 120 واتی را ارائه می دهد که برای میزبانی از مراسم های شما انتخاب کاملاً مناسبی خواهد بود. بخش روبرویی این اسپیکر در بالا میزبان یک صفحه نمایش کوچک است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل PARTY BOX 1014 دو عدد درگاه ورودی میکروفون دارد که می توانید از آن ها برای ضبط صدا و اجرا در مراسم های مختلف بهره ببرید. علاوه بر درگاه میکروفون، باید به درگاه USB، میکرو USB، جک 3.5 میلی متری خروجی صدا و شیار کارت حافظه MicroSD اشاره نمود، بنابراین از لحاظ تنوع پورت ها این محصول هیچ چیزی کم ندارد. PARTY BOX 1014 مجهز به دو باند 10 اینچی است که اطراف آن را نوارهای RGB در برگرفته تا جذابیت های بصری محیط شما را به شکل زیبایی افزایش دهند. این اسپیکر قابلیت ضبط صدا با استفاده میکروفونی که درون جعبه به کاربران تقدیم می نماید را دارد. بعلاوه قابلیت کارائوکه یا حذف صدای خواننده نیز در این محصول وجود دارد که به کاربران امکان خوانندگی را نیز خواهد داد. پشتیبانی از فناوری TWS، یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول است که به شما امکان می دهد آن را به اسپیکر دیگری نیز متصل کنید. شارژدهی این محصول نیز 6 ساعت است.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت خوب
  • صدای شفاف
  • شارژدهی بالا

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین

مدل PARTY BOX 1009؛ یکی از برترین اسپیکرهای پارتی باکس هیسکا

خوشبختانه در بین برترین اسپیکرهای هیسکا در ساعت شیک ، مدل های پارتی باکس متنوعی با بودجه های قیمتی متفاوت دیده می گردد که از جمله یکی دیگر از آن ها می توان به اسپیکر بلوتوثی هیسکا مدل PARTY BOX 1009 اشاره نمود. این محصول نسبت به پارتی باکس قبلی معرفی شده، ابعاد کوچک تر و وزن سبک تری دارد، اما برای حمل کردن آن نیز می توانید از چرخ ها و دسته در نظر گرفته شده آن یاری بگیرید. سنگینی وزن این محصول نیز به حدود 12 کیلوگرم می رسد. این پخش نماینده مجهز به پایکوبی نور با حالت های مختلف است و همین امر آن را تبدیل به انتخاب مناسبی برای جشن ها و مهمانی ها نموده است. جنس بدنه این اسپیکر چمدانی از پلاستیک مقاوم و با کیفیت بوده و دکمه های کنترل نماینده و تنظیم نماینده این محصول در قسمت بالای اسپیکر دیده می گردد. خوشبختانه این اسپیکر مجهز به ریموت کنترل است و شما می توانید خیلی ساده تنظیمات مختلف آن را با استفاده از آن شخصی سازی کنید.

از لحاظ کیفیت صوتی، این محصول صدایی شفاف و تفکیک شده همراه با بیسی مناسب را به گوش شما می رساند. حداکثر توان خروجی این محصول 100 وات است و صدا را با استفاده از دو ساب ووفر باکیفیت فراوری می نماید. این اسپیکر قدرتمند هیسکا پورت های متنوعی دارد که می تواند نیاز شما را در هر لحظه و با هر دستگاهی که در اختیار دارید، برآورده سازد. درون جعبه این محصول یک میکروفون بی سیم نیز به شما تقدیم می گردد که شما می توانید در مراسم های خود از آن ها بهره ببرید. قابلیت کارائوکه نیز در این محصول قابل اجرا است. باتری این محصول نیز شارژدهی بسیار مناسبی دارد و با یک بار شارژ می تواند حداکثر تا شش ساعت از مراسم های مختلف شما میزبانی کند. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حداکثر برد 10 متری نیز پشتیبانی می نماید. شارژ شدن باتری این محصول نیز حدود سه ساعت زمان می برد. خرید اسپیکر هیسکا مدل PARTY BOX 1009 از فروشگاه ساعت شیک فرآیند بسیار ساده ای دارد.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • شارژدهی مناسب
  • پشتیبانی از فناوری های پیشرفته

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین

اسپیکر بلوتوثی هیسکا مدل B904

اسپیکر بلوتوثی مدل B904، یکی از برترین و محبوب ترین اسپیکرهای هیسکا در بازار است و هر آنچه شما از یک اسپیکر باکیفیت و پیشرفته می خواهید را در اختیارتان قرار می دهد. این محصول به شکل یک استوانه بزرگ طراحی شده که ابعاد 600 در 235 در 250 میلی متر و وزن تقریبی 7 کیلوگرمی دارد. بدنه آن را از ABS ساخته و بعلاوه بر روی این اسپیکر جای بند تعبیه نموده اند که می توانید با اتصال بند به آن حمل آسان تری داشته باشید. اسپیکر بلوتوثی هیسکا مدل B904 مجهز به یک صفحه کنترل روی بخش بالایی خود است که کاربران می توانند از این بخش برای تنظیم المان های مختلف صدا استفاده نمایند. این محصول با استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد و اتصال پایداری را با آن ها برقرار می سازد. علاوه بر بلوتوث، این اسپیکر درگاه های ارتباطی مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به ورودی میکروفون، کارت حافظه، USB و جک 3.5 میلی متری اشاره نمود.

اسپیکر بلوتوثی هیسکا مدل B904 از حداکثر توان خروجی 70 واتی پشتیبانی می نماید و برای فراوری صدای باکیفیت از یک اسپیکر 6.5 اینچی و دو اسپیکر 3.5 اینچی بهره می برد. این محصول صدایی شفاف همراه با بیسی مناسب را به گوش کاربران می رساند و ریموت کنترل در نظر گرفته برای آن نیز، امکان کنترل کردن آن را بسیار ساده تر نموده است. درون باندهای این محصول، چند نوار LED کار شده که قابلیت پایکوبی نور را برای کاربران به ارمغان می آورد. این محصول از فناوری TWS نیز پشتیبانی می نماید به یاری آن می توانید دو اسپیکر را به هم متصل نموده و صدایی استریو را دریافت کنید. منبع انرژی اسپیکر بلوتوثی هیسکا مدل B904، یک باتری قابل شارژ 6000 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می تواند حداکثر تا 8 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود پنج الی شش ساعت به طول می انجامد. این اسپیکر بلوتوثی باکیفیت هیسکا قابلیت متصل شدن به شبکه های رادیویی را نیز دارد.

نکات مثبت

  • وزن مناسب
  • کیفیت صدای خوب
  • شارژدهی عالی

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین

مدل B175؛ یکی از برترین اسپیکرهای مکعبی شکل هیسکا

اگر در بین برترین اسپیکرهای هیسکا در ساعت شیک ، در پی خرید یک اسپیکر کم حجم اما پر سر و صدا هستید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B175 می تواند تجربه یک خرید لذت بخش و آسان را برای شما به همراه بیاورد. همانطور که از تصویر این محصول معین است، این اسپیکر ابعاد 329 در 283 در 264 میلی متری دارد و به هیچ عنوان فضای زیادی را در محیط شما اشغال نمی نماید. بعلاوه باید به وزن 4200 گرمی این محصول نیز اشاره کنیم که کاربران مشکل خاصی برای حمل و نقل کردن آن نخواهند داشت. این اسپیکر بر خلاف ظاهرش گول زننده اش، صدای بسیار بلندی فراوری می نماید و حداکثر توان خروجی آن به 40 وات می رسد. بخش بالای آن نیز یک دسته محکم واقع شده است که با این ساختار به راحتی می توانید آن را حمل کنید. بدنه این اسپیکر از پلاستیک محکم و بادوامی فراوری شده که در برابر خط وخش های روزمره تا حد زیادی دوام می آورد. نورپردازی، جذابیت های بصری این محصول را افزایش می دهد.

این اسپیکر با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 اتصال پایداری را با دستگاه های هوشمند شما ایجاد می نماید و حداکثر برد در نظر گرفته شده برای آن 10 متر است. وظیفه فراوری صدا در این محصول بر عهده یک باند 6.5 اینچی است که دور آن را نوار RGB پوشانده و صدایی شفاف همراه با بیسی مناسب را به کاربران ارائه می دهد. این محصول قابلیت های پیشرفته کم ندارد. یکی از آن ها فناوری TWS است که امکان اتصال دو اسپیکر را به سادگی برای کاربران فراهم می نماید. اگر دوست دارید که اسپیکر شما بیس قدرتمندتری فراوری کند، با فشردن دکمه BASS BOOST روی این محصول، این اتفاق خواهد افتاد. تنوع پورت های ورودی روی این محصول بسیار بالاست و شما به پورت USB، جک 3.5 میلی متری هدفون، درگاه کارت حافظه و میکروفون نیز دسترسی خواهید داشت. به همراه این محصول یک میکروفون و ریموت کنترل نیز به شما تقدیم می گردد. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی این محصول حداکثر تا شش ساعت دوام می آورد.

نکات مثبت

  • طراحی فوق العاده جمع وجور
  • کیفیت صدای مناسب
  • داشتن فناوری های کاربردی

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین

مدل B155؛ یکی از برترین اسپیکرهای ضدآب هیسکا

اسپیکرهای بلوتوثی که به شکل یک استوانه دسته دار طراحی می شوند، برای حمل و نقل کردن گزینه فوق العاده جذابی محسوب می شوند. اگر شما هم در پی خرید یکی از برترین اسپیکرهای هیسکا با چنین طراحی هستید، مدل B155 شما را از خریدتان راضی نگه خواهد داشت. این اسپیکر بلوتوثی به شکل استوانه ای طراحی شده که در قسمت بالایی آن دکمه هایی برای تنظیمات صدا و دیگر موارد دیده می گردد. از لحاظ کیفیت ساخت، شما با یک محصول باکیفیت روبرو هستید که در برابر ضربات احتمالی تا حدودی می تواند از خود مقاومت نشان دهد. بعلاوه این محصول هیسکا از گواهی ضدآب IPX54 پشتیبانی می نماید که در برابر پاشش و نفوذ آب مقاوم است. این محصول ابعادی 195x152x360 میلی متری دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود 1300 گرم می رسد که با توجه به دسته ای که برای آن در نظر گرفته شده، کاربران خیلی ساده می توانند آن را با خود در محیط های مختلف حمل و نقل نمایند.

درون اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B155، دو عدد باند میانه در نظر گرفته شده که اطراف آن نوارهای RGB دیده می شوند و قابلیت پایکوبی نور هماهنگ با موزیک را به کاربران ارائه می دهند. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال پایدار با دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و به جز بلوتوث درگاه های ارتباطی مختلفی نظیر USB، جک 3.5 میلی متری، میکروفون و کارت حافظه میکرو SD دارد. این محصول قادر به فراوری حداکثر توان خروجی 20 واتی است و کیفیت صدای مناسبی را برای فضا های کوچک فراوری می نماید. انرژی این محصول از جانب یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که با یک بار شارژ شدن می تواند تا حدود چهار ساعت دوام بیاورد. از دیگر فناوری های پیشرفته این محصول می توان به قابلیت TWS و Bass Boost اشاره نمود. فرکانس پاسخگویی این اسپیکر برابر با بازه 80 هرتز تا 12 کیلوهرتز است و از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایتی پشتیبانی می نماید.

نکات مثبت

  • مقاوم در برابر پاشش و نفوذ آب
  • شارژدهی مناسب
  • صدای خوب

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین
  • رادیوی بی کیفیت

مدل B114؛ یکی از برترین اسپیکرهای مستطیلی شکل هیسکا

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B114، به شکل مستطیلی طراحی شده و حدود 2100 گرم وزن دارد. این محصول امتیاز خوبی از سوی کاربران در ساعت شیک دریافت نموده و حدود 96 درصد از خریدارانش نیز، خرید این اسپیکر بلوتوثی را به سایر کاربران پیشنهاد نموده اند. برند هیسکا در ساخت این محصول از متریال بسیار باکیفیتی استفاده نموده که مقاومت آن را در برابر ضربات و خط وخش بالا می برد و کاربران نیازی نیست نگرانی از این بابت داشته باشند. بعلاوه دسته ای روی آن نیز در نظر گرفته شده که به شما اجازه می دهد بتوانید آن را به راحتی به هر مکان و محیطی حمل کنید. ابعاد این اسپیکر نیز جمع وجور به نظر می رسد و به لطف پشتیبانی از استاندارد IPX5، در برابر پاشش قطرات آب و نفوذ آن نیز مقاوم است. اطراف دو باند این محصول چند نوار LED کار شده که قابلیت پایکوبی نور را برای کاربران به همراه می آورد و جذابیت بصری محیط های اطراف شما را به شکل چشم نوازی افزایش می دهد.

از لحاظ کیفیت صوتی، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B114 برای استفاده در محیط های حداکثر 100 متری کاملاً مناسب است و از حداکثر توان خروجی 40 واتی پشتیبانی می نماید. صدایی که این اسپیکر فراوری می نماید، تفکیک شده و شفاف است و در مجموع می تواند رضایت کاربران را به همراه بیاورد. نسخه بلوتوث این محصول 5.1 است و از حداکثر برد 10 متری نیز پشتیبانی می نماید. کاربران به لطف درگاه 3.5 میلی متر صدا روی این اسپیکر امکان استفاده از کابل AUX را نیز خواهند داشت. علاوه بر این، باید به شیار کارت حافظه و ورودی USB و ورودی کارت حافظه این محصول نیز اشاره کنیم. در صورت متصل کردن کارت حافظه میکرو SD، امکان ضبط صدا نیز در این محصول وجود دارد. انرژی این محصول از جانب یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که با یک بار شارژ حداکثر تا 4 ساعت می تواند از مراسم های شما میزبانی کند. به همراه این محصول یک ریموت کنترل به شما تقدیم می گردد.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای مناسب
  • شارژدهی خوب

نکات منفی

  • کیفیت ساخت معمولی
  • سرعت شارژ پایین

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B112

اگر در پی یکی از برترین اسپیکرهای هیسکا با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B112 می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای شما باشد. این محصول طراحی شبیه به یک مکعب را دارید که ابعاد آن بسیار جمع وجور است و با وزن 1400 گرمی که دارد، کاربران برای حمل و نقل کردن آن مشکل خاصی نخواهند داشت. این اسپیکر بلوتوثی از بدنه پلاستیکی به ظاهر جان سختی فراوری شده که البته خیلی نمی توان روی دوام آن حساب باز کرد، اما به هر حال ظاهر خاصی به این محصول داده است. در قسمت بالای هیسکا مدل B112 یک پنل کاربردی جهت قطع و وصل کردن، عقب و جلو زدن موسیقی، تغییر حالات پخش و دکمه روشن و خاموش واقع شده است. این اسپیکر بلوتوثی با استفاده از بلوتوث نسخه 5.1 به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد و با کلیه دستگاه های اندرویدی و iOS نیز سازگاری دارد. حداکثر توان خروجی این محصول 20 واتی است.

وظیفه فراوری صدا در اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B112 بر عهده دو اسپیکر 3 اینچی باکیفیت است که صدایی تفیکیک شده و تا حدی با بیسی نرم را به گوش کاربران می رساند. در پشت بدنه این محصول شاهد قرارگیری یک ورودی USB، جک 3.5 میلی متری صدا و شیار کارت حافظه میکرو SD هستیم تا کاربران از این بابت نیز مسئله ای نداشته باشند. این محصول قابلیت پخش شبکه های رادیویی را نیز دارد و حالت نورپردازی RGB Lighting نیز به جذابیت های بصری آن می افزاید. هیسکا از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول استفاده نموده که با یک بار شارژ تا چهار ساعت می تواند شارژدهی به کاربران ارائه دهد. بعلاوه شارژ شدن این محصول نیز به حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد.

نکات مثبت

  • وزن سبک
  • کیفیت صدا مناسب
  • شارژدهی خوب

نکات منفی

  • کیفیت ساخت پایین

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B110

در نهایت به معرفی و آنالیز یک محصول پرفروش و خوش قیمت از بین برترین اسپیکرهای هیسکا در ساعت شیک می پردازیم یعنی مدل B110. این محصول که با رضایت مندی حدود 94 درصدی خریدارانش همراه بوده، ابعاد جمع وجوری دارد و با وزن سبک 900 گرمی ، خیلی ساده و راحت می توانید آن را حمل و نقل کنید. این اسپیکر مجهز به استاندارد IPX7 است و می توانید از آن در محیط های مرطوب نیز بهره ببرید. بعلاوه حداکثر توان صوتی این محصول 10 وات است و دو اسپیکر 52 میلی متری به فراوری صدا در این محصول می پردازند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول پرووان مجهز بودن به میکروفون داخلی است و در صورتی که شما گوشی خود را به آن متصل نموده باشید، می توانید به صورت مستقیم با استفاده از اسپیکر به تماس های خود پاسخ دهید. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این محصول تا حداکثر شش ساعت شارژدهی ارائه می دهد و نورپردازی RGB نیز بر جذابیت های بصری محیط شما اضافه می نماید.

نکات مثبت

  • طراحی ضدآب
  • شارژدهی عالی
  • قیمت مناسب

نکات منفی

  • کیفیت ساخت معمولی

منبع: ساعت شیک

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین اسپیکرهای هیسکا؛ 8 محصول کارآمد با امکانات مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین اسپیکرهای هیسکا؛ 8 محصول کارآمد با امکانات مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید