شورای رقابت: قیمت این خودروی داخلی اصلاح می گردد

به گزارش ساعت شیک، مدیر کل روابط عمومی شورای رقابت از آنالیز قیمت دنا پلاس و تغییر آن بر اساس مصوبه شورای رقابت اطلاع داد.

شورای رقابت: قیمت این خودروی داخلی اصلاح می گردد

به گزارش ساعت شیک، سپهر دادجوی توکلی اظهار داشت: در راستای وظایف نظارتی بر نحوه اعمال دستورالعمل و مصوبات شورای رقابت در جلسه امروز کارگروه خودروی این شورا که با حضور مسئولین ایران خودرو و سازمان حمایت برگزار گردید، مباحث مربوط به دنا پلاس و ابهام ایجاد شده در تفسیر مصوبه شورا مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد قیمت دناپلاس بر اساس مصوبات شورای رقابت اعمال گردد.

وی ادامه داد: بر این اساس منتظر جلسات فنی و اداری در شرکت ایران خودرو که همکاری خوبی با شورا داشت جهت صدور اطلاعیه و شفاف سازی تصمیمات هستیم. بر این اساس ایران خودرو به زودی اطلاعیه اصلاحی خود را صادر و مشتریان را از جزئیات شرایط مطلع می نماید.

لازم به ذکر است؛ در پی بحث های اخیر پیرامون قیمت دناها که به گفته مشتریان قیمت دناپلاس توربو مدنظر برای تکمیل وجه خودروی دناپلاس نهاده شده است، ایران خودرو ادعا کرد که سوء برداشت مشتریان از جهت مبنا قرار دادن محصول دناپلاس با کد اشتباه بوده که در نهایت در جلسه امروز کارگروه خودروی این شورا مقرر شد قیمت دناپلاس اصلاح گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شورای رقابت: قیمت این خودروی داخلی اصلاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای رقابت: قیمت این خودروی داخلی اصلاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید