عکس ، نکونام به خاطر یک بازیکن سوژه سایت خارجی شد

به گزارش ساعت شیک، صحبت های روز گذشته جواد نکونام درباره عمرو وردة، به سوژه یک سایت خارجی تبدیل شد.

عکس ، نکونام به خاطر یک بازیکن سوژه سایت خارجی شد

به گزارش ساعت شیک به نظر می رسد که عمرو وردة، وینگر مصری، جدیدترین بازیکن خارجی باشد که در روزهای آینده لباس استقلال را بر تن کند. چرا که وی ظرف کمتر از یک ماه قراردادش را با دو تیم راجا کازابلانکا مراکش و دوکسا کاتوکوپیاس فسخ نموده است.

این بازیکن که توافق نامه ای را با تیم دوکسا به امضا رسانده بود، روز گذشته راهی قبرس شد، ولی به علت مسائل در اصالت مدارک هویتی، از این کشور اخراج و به مصر بازگشت. این بدان معناست که عمرو وردة حق حضور در کشور قبرس را ندارد و احتمال می رود در نهایت با استقلال به توافق برسد.

روز گذشته، جواد نکونام در نشست خبری پیش از ملاقات برابر استقلال خوزستان درباره وردة گفت: یکی از بازیکنان خارجی دیگر نیز همین بازیکن مصری است که همه می دانند. نمی دانم چه اتفاقی می افتد، چون من خودم در آمدن بازیکن یا کسی که می خواهد جذب گردد، ورود ننموده ام و باشگاه در حال صحبت است. تا اتفاقی رخ ندهد، تا بازیکنی که مورد تأیید من است سر تمرین نیاید و قرارداد بسته نگردد، هیچ چیزی را باور نمی کنم.

گفته های نکونام در سایت قبرسی کرکیدا مورد توجه نهاده شد و آنها با بازتاب این بخش از گفته های سرمربی آبی های مرکز، اعلام کردند که عمرو وردة قرار است فوتبالش را در ایران و باشگاه استقلال ادامه دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، نکونام به خاطر یک بازیکن سوژه سایت خارجی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، نکونام به خاطر یک بازیکن سوژه سایت خارجی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید