فردا بازی سختی برای پرسپولیس است، ریکانی می تواند به تیم ملی برود

به گزارش ساعت شیک، امیرحسین پیروانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت به جای سیروس پورموسوی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر شرکت کرد.

فردا بازی سختی برای پرسپولیس است، ریکانی می تواند به تیم ملی برود

پیروانی با اشاره به شرایط تیم صنعت نفت گفت: عیار تیم ها هنوز معین نیست و احتیاج است هفته های بعد شرایط تاکتیکی تیم ها بهتر گردد. در هفته نخست شرایط خاصی داشتیم. تا چند ساعت پیش از بازی پنجره جابجایی بسته بود و مجبور شدیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم که بازی را خوب مدیریت کردند.

مربی تیم صنعت نفت ادامه داد: باید از بازیکنان باتجربه هم تشکر کنیم که هم بچه ها را مدیریت کردند و هم انرژی خوبی به کادر فنی دادند. مجموعه خوبی هستیم که سه امتیاز شیرین از بازی اول گرفتیم. بازیکنان جوان برای پاداش بازی خوبشان امروز به تهران می آیند و برای اولین بار استادیوم آزادی را از نزدیک می بینند. از اول هم قرار بود یک تیم دوم (تیم پشتوانه متشکل از بازیکنان جوان) در صنعت نفت داشته باشیم ولی فکر نمی کردیم اینقدر زود از این تیم دوم استفاده کنیم. تصورمان این بود که از نیم فصل دوم بازیکنان جوان را در اختیار خواهیم داشت.

پیروانی یادآور شد: نسبت به تیم سال گذشته 12 بازیکن از دست داده ایم و احتیاج به زمان بیشتری داریم تا درک متقابلی بین بازیکنان ایجاد گردد. بازیکنان باید با تفکرات کادر فنی آشنا شوند. بازیکنان با تمام وجود کوشش می نمایند. مطمئن باشید فردا برای هر دو تیم بخصوص پرسپولیس بازی سختی خواهد بود. تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم و آمادگی ذهنی خوبی برای بازی داریم. امیدوارم کیفیت فنی خود را در زمین ارائه بدهیم.

وی درباره اینکه تغییرات زیاد پرسپولیس در این فصل ممکن است این تیم را دچار مشکل کند، گفت: پرسپولیس از معدود تیم هایی بود که در لیگ قهرمانان آسیا کادر فنی اش را تغییر نداد. گل محمدی نفراتی را انتخاب کرد که سال های گذشته با آنها کار نموده بود. بازیکنان جدید خلاء پرسپولیس را پر کردند و نشانه اش هم نتایج در لیگ قهرمانان آسیا بود. پرسپولیس همان فرایند را خواهد داشت و مسئله ای ندارد.

مربی صنعت نفت درباره درخشش طالب ریکانی در بازی مقابل پیکان و احتمال دعوت از این بازیکن به تیم ملی توضیح داد: من ماه های اول است که با صنعت نفت همکاری می کنم. نقشی که طالب ریکانی در تیم ما دارد فراتر از یک بازیکن است. او ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی دارد و احساس مسئولیت می نماید. او یک کاپیتان تمام عیار است. از طرف کادر فنی از ریکانی تشکر می کنم. تیم های ملی ما بازیکنان چپ پا و تکنیکی کمی دارند. بنابراین ریکانی می تواند به تیم ملی یاری کند. ریکانی سال گذشته تاثیرگذار بود و سال جاری هم نشان داد رهبری خوبی دارد.

پیروانی در خاتمه در مورد مذاکره باشگاه پیکان با محمد طیبی مدافع صنعت نفت هم گفت: پنجره جابجایی ما تا ساعات خاتمهی بسته بود. بنابراین این حق را به بازیکنان جدید می دادم که اگر می خواستند، جدا شوند. اگر اقدامی هم برای جذب این بازیکنان شد به خاطر خوب بودنشان بود. شاید پیکانی ها هم بعد از باخت به صنعت نفت احساس کردند به مدافع وسط احتیاج دارند. ما هم شنیدیم پیکان با طیبی و دیگر بازیکنان ما تماس گرفته است ولی آنها به خاطر حس مسئولیت و تعهدشان در تیم ماندند و گفتند مسئله ای نیست. این همکاری و همیاری لذت بخش است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فردا بازی سختی برای پرسپولیس است، ریکانی می تواند به تیم ملی برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا بازی سختی برای پرسپولیس است، ریکانی می تواند به تیم ملی برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید