لست آو آس 2 قرار بوده شبیه بلادبورن باشد

به گزارش ساعت شیک، طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) ساخت لست آو آس 2 را ابتدا در مسیری کاملا متفاوت با آنچه که در در سال 2020 منتشر شد، پیش برده است.

لست آو آس 2 قرار بوده شبیه بلادبورن باشد

با تشکر از Grounded II، مستندی که بر اساس روند توسعه این بازی ساخته شده است، اکنون می دانیم که چگونه استودیو در ابتدا قصد داشته دومین قسمت لست آو آس را بسازد. در طول این مستند، آنتونی نیومن (Anthony Newman)، کارگردان مشترک بازی، بیان می نماید که در چهار یا پنج ماه اول توسعه، بازی در واقع یک اثر دنیا باز بود که از بازی بلادبورن (Bloodborne)، اثر پیروز استودیوی فرام سافتور، الهام گرفته بود. نیومن می گوید که این بازی در ابتدا کاملا روی نبردهای تن به تن متمرکز بود.

در ادامه این مستند، امیلا شاتز (Emila Schatz)، طراح اصلی بازی، گفت که استودیو فقط به روی نبردهای تن به تن متمرکز نبود بلکه به ساختاری لایه بندی شده نیز توجه داشت. او می گوید: بلادبورن یک فضای بسیار باز داشت که هرچه کاوش می کردید، بزرگ تر و بزرگ تر می شد. من واقعا این احساس که بر دنیا تسلط دارید را دوست داشتم. بنابراین، این نیز چیزی بود که ما به آن توجه داشتیم.

لازم به ذکر است که زمانی که ناتی داگ آغاز به کار روی لست آو آس 2 کرد، این استودیو قصد داشت آن را تا حد ممکن از نظر انسانی متفاوت از بازی اول کند اما با گذشت زمان، استودیو نظر خود را عوض کرد زیرا با داستانی که می خواست روایت کند، سازگار نبود. در این میان، این تنها خبری نبوده که از مستند ساخت دومین نسخه بیرون آمده است. نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان دو بازی اول، اظهاراتی را به اشتراک گذاشته که باعث می گردد لست آو آس 3 اکنون بیش از همواره واقعی به نظر برسد.

دراکمن در واقع بیان نموده که ایده ای برای نسخه سوم دارد که به میزان دو نسخه ابتدایی سری هیجان انگیز است و ساخت سومین نسخه از این مجموعه بسیار بالا خواهد بود. با این حال احتمالا سال های زیادی از انتشار آن به جای مانده است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "لست آو آس 2 قرار بوده شبیه بلادبورن باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لست آو آس 2 قرار بوده شبیه بلادبورن باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید