مرد ژاپنی که لباس سگ می پوشید، شاکی شده که چرا سگ ها با او بازی نمی نمایند، عکس

به گزارش ساعت شیک، مردی اهل ژاپن که مدتی قبل حدود 12هزار پوند هزینه کرد تا لباسی به شکل سگ و زندگی سگی داشته باشد، اکنون شاکی است که سگ های ظالم و بدجنس با او بازی نمی نمایند و او را به جمع خود راه نمی دهند.

مرد ژاپنی که لباس سگ می پوشید، شاکی شده که چرا سگ ها با او بازی نمی نمایند، عکس

نادیا زکالوند: اگر به دوران مدرسه و کودکی تان فکر کنید، ممکن است روزهایی به یادتان بیاید که بعضی از بچه ها شما را به بازی های خود راه نمی دادند. بدترین اتفاقی که معمولا برای کودک رخ می دهد. البته این موضوع که انسانی، انسان دیگری را طرد کند، عجیب نیست. اما عجیب اینجاست، انسانی که لباس سگ به تن نموده از سگ هایی ناراحت باشد که او را به جمع خود راه نداده اند.

چندی پیش مردی اهل ژاپن که 12هزار پوند هزینه نموده بود تا با دوخت لباسی شبیه سگ، او را به شکل سگ بوردرکولی درآورند گفت، سگ های ظالم و بی عاطفه با من بازی نمی نمایند و این موضوع مرا بسیار ناراحت نموده است.

این مرد ژاپنی که توکوسان نام دارد، پیش از اینکه با لباس سگ بوردرکولی قدم به بیرون از خانه بگذارد، یک لباس دیگر سگ داشت که فقط وقتی در خانه بود، آن را می پوشید.

این مرد سال گذشته یک شرکت ژاپنی به نام زپت (Zeppet) را، که برای ساخت مجسمه ها و مدل های فیلم معروفیت دارد، برای دوخت این لباس به خدمت گرفت. این شرکت لباس حیوان نما را در 40 روز ساخته است.

او در این باره می گوید: چهارپایان و به خصوص چهارپایان مهربان حیوانات مورد علاقه من هستند. در میان آنها فکر می کردم یک حیوان بزرگ تر که نزدیک به جثه ام باشد بهتر است، بنابراین تصمیم گرفتم تا یک سگ شوم.

البته همان طور که انتظارش هم می رفت، توکو از زمان انتشار ویدیوهایش در رسانه های اجتماعی با واکنش های منفی بسیاری روبرو شده است. بعضی می گویند که او به علت اختلال روانی باید در پی درمان باشد.

حالا او پس از اینکه مدت ها درون یک قفس می نشست، تصمیم گرفت به پارک رفته و به سگ های دیگر نزدیک گردد. اما هر بار که سعی می کرد به سگی نزدیک گردد، آنها ابتدا از تماشا او کمی تعجب می کردند و سپس از او فاصله می گرفتند که این موضوع او را بسیار ناراحت و شاکی نموده است.

توکوسان می گوید، پوشیدن لباس سگ، تفریح مورد علاقه من است اما دوست داشتم سگ ها هم مرا بین خودشان راه می دادند و از اینکه این اتفاق نیفتاد، ناراحت شدم.

منبع:

ladbible

منبع: خبرآنلاین

به "مرد ژاپنی که لباس سگ می پوشید، شاکی شده که چرا سگ ها با او بازی نمی نمایند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد ژاپنی که لباس سگ می پوشید، شاکی شده که چرا سگ ها با او بازی نمی نمایند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید