مسی اشک طرفدار اینترمیامی را درآورد!

به گزارش ساعت شیک، لیونل مسی پس از سرانجام قراردادش با پاری سن ژرمن، در حال آماده شدن برای باز کردن فصل جدیدی در دوران حرفه ای قابل توجه خود است.

مسی اشک طرفدار اینترمیامی را درآورد!

اسطوره بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد به لیگ حرفه ای آمریکا منتقل می گردد و به عنوان بازیکن تازه تیم اینترمیامی معرفی می گردد.

تعداد کمی در فلوریدا می توانستند باور نمایند که چنین انتقالی امکان پذیر است و همانطور که تمامی طرفداران دنیای فوتبال منتظر بازگشت او به بارسلونا بودند، ناگهان این تصمیم باورنکردنی احساسات زیادی را برانگیخت.

سینتیا مک کان، طرفدار آرژانتینی اینترمیامی، درباره واکنش خود به میامی هرالد گفت:در محل کار آغاز به گریه کردم. یکی از همکارانم خبر فوری را دریافت کرد و آن را به من گفت و کاملا متعجب بودم و آغاز به گریه کردم.

یکی دیگر از طرفداران ینترمیامی به نام کریستین تریای، اضافه نمود:بسیار شوکه شدم، با وجود اینکه شایعات زیادی درباره این انتقال وجود داشت. این چیزی است که تا زمانی که اتفاق نیفتد آن را باور نمی کنید، بنابراین وقتی رخ داد، نمی توانستم آن را باور کنم.

انتظار می رود که مسی اولین بازی خود را برای اینترمیامی در ملاقات لیگز کاپ با کروز آزول در تاریخ 21 جولای انجام دهد و یک ماه بعد در لیگ حرفه ای آمریکا مقابل شارلوت اف سی بازی خواهد نمود.

اینترمیامی در هفته اخیر تاتا مارتینو، سرمربی سابق آرژانتین و بارسلونا را به عنوان سرمربی تازه خود منصوب کرد. بعلاوه سرخیو بوسکتس، هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هم به عنوان همبازی تازه مسی در آمریکا به این تیم ملحق می گردد.

منبع: فرارو

به "مسی اشک طرفدار اینترمیامی را درآورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی اشک طرفدار اینترمیامی را درآورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید