معرفی سوغات مازندران به عنوان هدیه به گردشگران به وسیله مجموعه های گردشگری رامسر

به گزارش ساعت شیک، میراث آریا/ براساس گزارشات بدست آمده، معرفی سوغات مازندران به عنوان هدیه به گردشگران به وسیله مجموعه های گردشگری رامسر صورت می پذیرد.

معرفی سوغات مازندران به عنوان هدیه به گردشگران به وسیله مجموعه های گردشگری رامسر

نادر سحرخیز کادو و سوغات را فرهنگی برگرفته از عادات بومیان منطقه برشمرد و گفت: این فرهنگ می تواند در قالب مجموعه های گردشگری برای برندسازی استفاده گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر اضافه نمود: با رایزنی های اجرا شده با مجموعه داران گردشگری طرح هدیه و کادو به میهمان را آنالیز و به نتایج خوبی رسیدیم که در صورت اجرا می تواند علاوه بر معرفی خوب شهرستان نمونه رامسر در اقتصاد هنرمندان نیز موثر باشد.

او گفت: براساس این طرح، در اتاق میهمانان یک کادو از صنایع دستی با بسته بندی زیبا قرار داده می گردد، با لیبل مشخصات و کاربرد آن نیز معرفی می گردد و در صورت تمایل میهمان، در اختیارشان قرار گرفته و فروش صنایع دستی هم اتفاق می افتد.

سحرخیز با بیان اینکه این موضوع می تواند برای هر مجموعه ای با سفارش همان مجموعه و با لگوی خودشان فراوری گردد که تبلیغ خوبی برای تاسیسات گردشگری هم محسوب می گردد، توضیح داد: ایجاد بازار فروش برای این فراوریات به نفع شهرستان است و این فرهنگ در صورت همه گیری، در جذب گردشگران نیز بسیار موثر خواهد بود.

منبع: همگردی

به "معرفی سوغات مازندران به عنوان هدیه به گردشگران به وسیله مجموعه های گردشگری رامسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سوغات مازندران به عنوان هدیه به گردشگران به وسیله مجموعه های گردشگری رامسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید