پیروزی راحت مهرام، اختتامیه نیم فصل لیگ برتر بسکتبال با باخت گرگان

به گزارش ساعت شیک، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آخرین و حساس ترین بازی هفته پایانی نیم فصل لیگ، مقتبل مهمانش نفت آیادان بازنده شد.

پیروزی راحت مهرام، اختتامیه نیم فصل لیگ برتر بسکتبال با باخت گرگان

به گزارش ساعت شیک، در دو بازی آخر از هفته سیزدهم و انتهای دور رفت لیگ برتر بسکتبال باشگاه های مردان ایران، تیم مهرام تهران در یک بازی راحت مهمان خود رعد پدافند هوایی شهرکرد را 47 - 73 شکست داد و تیم شهرداری گرگان نیز در حساس ترین و ملاقات انتهای این هفته، مقابل مهمان خود نفت آبادان با نتیجه 61 - 53 تن به شکست داد.

طبق تصمیم مصطفی هاشمی تیم مهرام تهران تقریبا با ترکیب دوم خود متشکل از فرید اصلانی، بهشاد عرب زاده، امیرحسین خندان پور، متین جلالیان و ارسلان کاظمی بازی را شروع کرد.

در سمت مقابل هم تیم نه چندان قدرتمند رعد پدافند با ترکیب حامد بیگی، شایان پورکاوه، محمد کمالوند، نایب احمدپور و ابراهیم بیگی مقابل میزبان قدرتمند خود وارد میدان شد.

مهرامی ها که شب راحتی را پشت سر می گذاشتند، با درخشش نیمکت نشینان خود توانستند نیمه نخست این بازی یکطرفه را با نتیجه قاطع 40 - 11 پیروز به رختکن بروند تا به این ترتیب، پیش از انتها بازی فزونی خود در این بازی را حتمی نمایند. در نیمه دوم بازی شاگردان علی جمشیدی عملکرد بهتری داشته و اختلاف 30 امتیازی را کاهش دادند، ولی این کاهش اختلاف هم کافی نبود تا مانع شکست تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد گردد و نهایتا شاگردان مصطفی هاشمی بازی اختتامیه نیم فصل اول را با نتیجه قاطع 47 - 73 پیروز شدند. نتایج چهار کوارتر این بازی نیز به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 20 - 7 مهرام

کوارتر دوم: 20 - 4 مهرام

کوارتر سوم: 16 - 18 رعد پدافند

کوارتر چهارم: 17 - 18 رعد پدافند

در آخرین و حساس ترین بازی امروز نیز تیم مدعی شهرداری گرگان با راهنمایی مهران شاهین طبع میزبان نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی بود. در این ملاقات شاگردان حماد سامری دست به کار بزرگی زدند و توانستند این ملاقات نزدیک را با نتیجه 61 - 53 با پیروزی پشت سر بگذارند.

نتایج بازی های همزمان امروز که از ساعت 16 برگزار گردید:

اکسون تهران 68 - 73 شیمیدر قم

پتروشیمی بندرامام 78 - شهرداری بندرعباس 58

شورا و شهرداری قزوین63 - ذوب آهن اصفهان73

توفارقان آذرشهر 79 - نیروی زمینی53

مس کرمان 70 - آویژه صنعت مشهد60

مهرام تهران 73 - 47 رعد پدافند هوایی شهرکرد

شهرداری گرگان 53 - 61 نفت آبادان

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیروزی راحت مهرام، اختتامیه نیم فصل لیگ برتر بسکتبال با باخت گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی راحت مهرام، اختتامیه نیم فصل لیگ برتر بسکتبال با باخت گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید