کرونا به رابر کرمان رسید

به گزارش ساعت شیک، مدیر شبکه و بهداشت و درمان رابر از مثبت شدن آزمایش نخستین فرد مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان اطلاع داد و گفت: با مثبت شدن جواب این آزمایش، رابر هم از شرایط سفید خارج شد.

کرونا به رابر کرمان رسید

به گزارش ساعت شیک به نقل از ایرنا، محمدرضا فرحبخش اضافه نمود: یک خانم63 ساله با علائم مشکوک به ویروس کرونا طی روزهای گذشته به بیمارستان رابر مراجعه کرد که برای انجام آزمایش های تکمیلی به کرمان اعزام شد.

وی گفت: پس از نمونه گیری در مرکز استان کرمان آزمایش کرونا این فرد مثبت اعلام شد تا پای این ویروس به شهرستان رابر هم کشیده گردد.

مدیر شبکه و بهداشت و درمان رابر بیان داشت: اقدامات کنترلی و آموزشی برای خانواده و اطرافیان بیمار مبتلا به ویروس کرونا در رابر انجام می گردد که تا حد امکان از سرایت این ویروس به دیگر افراد جلوگیری گردد.

وی با اشاره به اینکه تنها راه در امان ماندن از ابتلا به ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و جمعی است گفت: برای قطع زنجیره انتقال بیماری از مردم رابر درخواست می کنیم که در منزل بمانند و از هرگونه دید و بازدید در آستانه عید نوروز تا ریشه کن شدن این بیماری به صورت جدی خودداری نمایند.

شهرستان رابر در فاصله 180 کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کرونا به رابر کرمان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا به رابر کرمان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید