گیلان مناسب ترین استان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

به گزارش ساعت شیک، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید با سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، شاهد رونق مالی در گیلان باشیم.

گیلان مناسب ترین استان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

عزت الله ضرغامی در سفر یک روزه خود به شهرستان لنگرود با اشاره به اهمیت ساحل سازی در ساحل و رودخانه برای رونق جهانگردی در گیلان ، گفت: رودخانه چاف و چمخاله به طول 5 کیلومتر به دریا منتهی می گردد و موقعیت خوبی را برای جهانگردی دارد.

وی اضافه کرد: شهرداری چاف و چمخاله در مسیر رودخانه چمخاله به سمت دریا ساحل سازی موقتی انجام داده که با توجه به ظرفیت موجود، این منطقه به سرمایه گذاری بیشتری برای جذب جهانگرد احتیاج دارد.

وزیر میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی با بیان اینکه گیلان یکی از مناسب ترین استان ها برای سرمایه گذاری در حوزه جهانگردی است، گفت: با توجه به طبیعت بکر گیلان باید با سرمایه گذاری و برداشتن موانع، شاهد رونق صنعت جهانگردی در این استان باشیم.

عزت الله ضرغامی در این سفر پس از ادای احترام به شهدا، از روستای دیوشل ، ساختمان تاریخی اداره نوغان شهر شلمان و بندر جهانگردی چمخاله و طرح های زیرساختی شهرداری چاف و چمخاله در شهر و ساحل بازدید کرد.

وی بعلاوه بصورت چهره به چهره با مردم روستای دیوشل تبادل نظر کرد.

در بازدید وزیر میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی از بازارچه سنتی پخت نان سنتی در ملاط بخش کومله لنگرود، پیگیری موضوعاتی نظیر نداشتن گاز برای پخت و پز، پرداخت تسهیلات کم بهره به غرفه داران بازارچه سنتی و نبود سرویس بهداشتی در این مکان مطرح شد.

ساعت شیک گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گیلان مناسب ترین استان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلان مناسب ترین استان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید