85 پروژه عمرانی شهرستان بوشهر افتتاح می شود، آغاز 12 پروژه

به گزارش ساعت شیک، حسن ابراهیمی ظهر یکشنبه در شورای اداری شهرستان بوشهر با گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: در دهه فجر امسال 85 پروژه با مبلغی بالغ بر 141میلیارد و 316 میلیون تومان به بهره برداری و همچنین 12پروژه نیز با اعتبار 18 میلیارد آغاز می شود.

85 پروژه عمرانی شهرستان بوشهر افتتاح می شود، آغاز 12 پروژه

وی با اشاره به ساخت دهکده گردشگری در شهر بوشهر، اضافه کرد: عملیات این دهکده در چندماه گذشته آغاز شده و فاز اول آن با مبلغی بالغ بر 17 میلیارد تومان رو به خاتمه است.

فرماندار بوشهر با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید عنوان کرد: فرجام برجام یکی از کارهای با ارزش دولت بود که علی رغم فشارهای دشمنان خارجی و بی مهری های برخی افراد در داخل کشور به نتیجه رسید.

ابراهیمی با اشاره به مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در استان بوشهر گفت: دو مصوبه که نیاز اساسی شهرستان و مردم بود در این سفر در دستور کار قرار گرفت که اکنون فرایند اجرایی آن آغاز شده است.

وی در خصوص تعداد شعب در انتخابات پیش رو در شهرستان بوشهر از برپایی 121 شعبه و فعالیت سه هزار نفر در شعب خبر داد و بیان نمود: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات به همراهی و همکاری همکاران و ادارات نیازمند هستیم.

ابراهیمی خطاب به مدیران ادارات در خصوص عدم اختصاص اموال دولتی برای تبلیغات گفت: با رعایت اصل امانت داری و بی طرفی می توانیم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

فرماندار بوشهر با سفارش به کاندیداهای انتخابات بر رعایت اصول اخلاقی در زمان تبلیغات، اضافه کرد: آرایی که با بی اخلاقی به دست بیاید شایسته نظام اسلامی نیست.

وی گفت: لازمه حضور حداکثری در انتخابات بیان آزادانه نظرات و دیدگاه ها و حضور همه جناح ها در صحنه است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "85 پروژه عمرانی شهرستان بوشهر افتتاح می شود، آغاز 12 پروژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "85 پروژه عمرانی شهرستان بوشهر افتتاح می شود، آغاز 12 پروژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید