آرمان درویش با دختر ژاله صامتی ازدواج کرد؟

به گزارش ساعت شیک، اما آنالیز صفحه های آرمان درویش و ژاله صامتی نشان می دهد که هیچ یک از آن ها چنین وصلتی را تایید و یا تکذیب نکرده اند؛ بنابراین نمی توان ادعای این رسانه ها و سایت های داخلی را رد یا تایید کرد.

آرمان درویش با دختر ژاله صامتی ازدواج کرد؟

ساعت شیک | روز های گذشته بود که تصویری از حضور آرمان درویش در جمع خانوادگی ژاله صامتی در فضای مجازی منتشر شد. پس از آن بعضی صفحه های مجازی و بعضی رسانه ها داخلی مدعی شدند که آرمان درویش داماد او است.

به گزارش ساعت شیک ، در تصویر ادعایی، آرمان درویش در یک رستوران و جوار ژاله صامتی و دو نفر دیگر دیده می گردد که ادعا شده دختر جوان حاضر در تصویر دختر، ژاله صامتی و همسر آرمان درویش است.

اما آنالیز صفحه های آرمان درویش و ژاله صامتی نشان می دهد که هیچ یک از آن ها چنین وصلتی را تایید و یا تکذیب ننموده اند؛ بنابراین نمی توان ادعای این رسانه ها و سایت های داخلی را رد یا تایید کرد.

بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش متولد 1366 در شهرستان الشتر استان لرستان است. او بزرگ شده ملایر است و در رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره تحصیل نموده است.

درویش دوره های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذراند و مدت ها به نوشتن فیلمنامه، ساخت فیلم کوتاه و نوشتن مقالات سینمایی در مطبوعات مشغول بود و در کنار محمدهادی کریمی نیز فعالیت می کرد.

فیلم سینمایی چهارشنبه نخستین تجربه سینمایی او بود.

او سابقه حضور در آثار سینمایی و نمایشی همانند موافقت اصولی، پسرکشی، سودابه، یلدا، بازی های مردانه، مقیمان ناکجا، لایه های دروغ، کمدی انسانی، پشت دیوار سکوت، لابی، خورشید نیمه شب، چهارشنبه و مجموعه نمایش خانگی ملکه گدایان را داشته است.

آرمان درویش برای فیلم سینمایی کمدی انسانی برنده جایزه برترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ شده است.

بیوگرافی ژاله صامتی

ژاله صامتی متولد 14 فروردین 1351 در تهران است. او در رشته تئاتر از دانشکده هنر فارغ التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، شروع کرد.

پس از آن در سال 1373 به عنوان بازیگر نقش اول فیلم دشت ارغوانی به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

او فعالیت حرفه ای را با بازی در فیلم های سینمایی سایه به سایه، از جنوب تا شمال، خفاش، آخرین نبرد، فرار مرگبار و مربای شیرین در پی گرفت.

ژاله صامتی سابقه بازی در فیلم های موفقی همانند ایستگاه اتمسفر، عصر یخبندان، در وجه حامل، دراکولا، تگزاس 2، درخونگاه و برف را در کارنامه هنری خود دارد. وی بعلاوه در مجموعه های تلویزیونی متعددی از جمله یحیی و گلابتون، سفر به سرزمین ملائک، هتل، فکر پلید، مجتمع فرخ و فرج، آژانس دوستی و این زمینی ها حضور داشته است.

منبع: فرادید

به "آرمان درویش با دختر ژاله صامتی ازدواج کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمان درویش با دختر ژاله صامتی ازدواج کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید