آیفون 16 با این طراحی می آید

به گزارش ساعت شیک، یک منبع مطلع تصویری منتشر نموده است که ظاهراً طراحی آیفون 16 پرو را نشان می دهد. در این شماتیک می توانیم ببینیم که اپل این گوشی را تقریباً مشابه نسل قبلی طراحی نموده، اما اکنون جایگاه دکمه Capture نیز قابل مشاهده است.

آیفون 16 با این طراحی می آید

به گزارش ساعت شیک ، وب سایت 91Mobiles تصویری از شماتیک طراحی آیفون 16 پرو به اشتراک گذاشته. در این تصویر می بینیم که پرچمدار بعدی اپل تفاوت بزرگی نسبت به آیفون 15 پرو نخواهد داشت، اما طراحی دکمه ها اندکی تغییر خواهد نمود.

به نقل از یورونیوز، دکمه اکشن اکنون کمی درازتر شده و میزان آن شبیه به دکمه های تنظیم صداست. دکمه تازه Capture نیز در این طراحی قابل مشاهده است و پایین تر از دکمه اکشن در سمت چپ فریم دستگاه قرار گرفته است. میزان این دکمه تفاوت خاصی با دکمه اکشن ندارد، اما ظاهراً قرار نیست برآمده باشد. دکمه کپچر احتمالاً هم سطح با فریم گوشی خواهد بود.

طراحی شماتیک آیفون 16 پرو و دکمه کپچر آن

منبع گزارش امروز، در گذشته تصاویر دقیقی را از طراحی آیفون 13 پرو و 14 پرو منتشر نموده است. این وب سایت چند روز پیش نیز تصاویری از طراحی آیفون SE 4 فاش کرد که ظاهری شبیه به آیفون 14 را نشان می داد.

طبق شایعات، آیفون 16 پرو و پرو مکس قرار است نمایشگر بزرگ تری داشته باشند. اپل در نسل بعدی به جای نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی، احتمالاً از نمایشگر 6.3 و 6.9 اینچی استفاده خواهد نمود. با توجه به تغییر فریم آیفون 15 به تیتانیوم و گردترشدن لبه های دستگاه، بعید به نظر می رسد که تغییر بزرگی برای سری آیفون 16 در راه باشد.

بااین حال، از آنجایی که زمان زیادی تا پاییز 1403 به جای مانده است، باید منتظر باشیم تا ببینیم گزارش های بعدی درباره آیفون 16 چه خواهند گفت. با توجه به اینکه فروش آیفون در بازارهای مهمی مثل چین کاهش یافته است، عرضه آیفون تازه بدون تغییر بزرگ، به بهبود شرایط این شرکت یاری نخواهد نمود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "آیفون 16 با این طراحی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 16 با این طراحی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید