موبایل، تبلت و گجت ها

سرعت دانلود و آپلود این گوشی حتی از آیفون15 بالاتر است!

این نتیجه گیری از طریق شرکت Ookla مالک وب سایت معروف SpeedTest.net اجرا شده است.

27 فروردین 1403

شاید سرعت 6G به 100 گیگابیت بر ثانیه برسد

آزمایش های نو نشان می دهند سرعت 6G می تواند به 20 برابر سریع ترین شبکه 5G امروزی برسد و بالاتر از 100 گیگ برسد. اما آیا اپراتورها توان هزینه و سرمایه گذاری روی 6G در طیف تراهرتز را دارند؟

25 فروردین 1403

آغاز قیمت این مدل آیفون از 500 میلیون تومان

برند لوکس Caviar از نسخه نو و محدودی برای آیفون 15 پرو رونمایی نموده که برای ساخت آن از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو الهام گرفته شده است.

24 اسفند 1402

دنباله بازی Valiant Hearts بهار امسال به کنسول ها و کامپیوتر می آید؛ تریلر آن را ببینید

بازی قلب های دلیر: بازگشت به خانه (Valiant Hearts: Coming Home) از طریق شرکت Old Skull Games ساخته شده است. این بازی بر اساس جنگ جهانی اول طراحی شده و داستان بسیار جالبی را به کاربران ارائه می دهد. همینطور اینکه طراحی هنری این بازی بسیار خاص بوده و مشابه با کارتون های قدیمی...

20 اسفند 1402

آیفون 16 با این طراحی می آید

یک منبع مطلع تصویری منتشر نموده است که ظاهراً طراحی آیفون 16 پرو را نشان می دهد. در این شماتیک می توانیم ببینیم که اپل این گوشی را تقریباً مشابه نسل قبلی طراحی نموده، اما اکنون جایگاه دکمه Capture نیز قابل مشاهده است.

19 اسفند 1402

7 علت برای خریدن ردمی نوت 13 پرو 5G (و 4 علت برای نخریدن)

ردمی نوت 13 پرو 5G یکی از برترین گوشی های میانرده بازار به شمار میرود که شیائومی آن را اوایل سال جاری رسما راهی بازار جهانی کرد. البته این سری شامل 4 مدل دیگر هم می شوند اما در این مطلب تمرکزمان روی ردمی نوت 13 پرو 5G و دلایلی برای خریدن و نخریدن آن است. این گوشی...

16 اسفند 1402

کدام وسایل هتل بیشتر به چشم گردشگران دست کج می آید؟

با وجود آنکه برداشتن برخی وسایل از هتل ها منعی ندارد، اما خارج کردن برخی از اقلام، ممنوع بوده و حتی دزدی تلقی می گردد و گاه جریمه های سنگین برای آن درنظر گرفته شده است.

5 اسفند 1402

مشکل آزاردهنده آیفون 15

کاربران اپل در انجمن رسمی این شرکت می گویند بعضی از مدل های آیفون 15 با مشکل در اتصال بلوتوث روبرو هستند.

4 اسفند 1402

ایلان ماسک: تا چند ماه دیگر برای تماس و ارسال پیامک فقط از ایکس استفاده خواهم کرد

دیجیاتو: ایلان ماسک همچنان در کوشش است تا امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را به ایکس اضافه کند. حالا این میلیاردر در جدیدترین پست خود ادعا نموده که تا چند وقت آینده میخواهد گوشی خود را کنار بگذارد و از ایکس به طور انحصاری برای تماس ها و حتی ارسال پیامک...

21 بهمن 1402

با 7 نوع مانیتور کامپیوتر آشنا شوید؛ از پرتابل تا خمیده

بسیاری از مانیتور های موجود در بازار از طراحی مرسوم مستطیل شکل بهره می برند و از این نظر ویژگی خاصی ندارند. ولی در بازار انواع و اقسام مانیتورهای دیگر هم به فروش می رسد. در این مطلب به 7 نوع مانیتور می پردازیم که برای اهداف مختلف می توانند بسیار کاربردی...

9 بهمن 1402

چگونه برنامه های نصب شده در ویندوز 11 را به درایو دیگری انتقال دهیم؟

آیا فضای ذخیره سازی در یکی از درایوهای کامپیوتر شما به اتمام رسیده و به فکر انتقال برنامه های نصب شده در درایو موردنظر افتاده اید؟ یا اینکه مثلا به طور تصادفی یک بازی سنگین را در یکی از درایوها نصب نموده اید ولی حالا می خواهید بازی را به یک درایو دیگر...

3 بهمن 1402

انواع کمپینگ و تجهیزاتی که نباید یادت بره!

تا حالا از خود پرسیده اید چه کمپینگ هایی وجود دارد؟ چه لوازمی برای طبیعت گردی ضروری است؟ در این مقاله از شروع ماجراجویی بزرگ تا استفاده از ماگ ها، با ما همراه باشید.

28 دی 1402

گوگل پیکسل یا آیفون، کدام گوشی بهتری است؟

نبرد اندروید و iOS نبردی است که برای 15 سال پرقدرت ادامه دارد؛ اکنون با عرضه گوگل پیکسل 8 و آیفون 15 این نبرد به اوج خود رسیده است.

25 دی 1402

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 با قیمت 70 دلار معرفی گردید

شیائومی ساعاتی قبل در کنار گوشی های سری ردمی K70، از ساعت هوشمند ردمی واچ 4 هم رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات این ساعت می پردازیم.

8 آذر 1402

ربات های چینی که با انسان مو نمی زنند!

دیجیاتو نوشت: چین به عنوان یکی از قدرت های مالی جهان، مدت هاست که نگاه ویژه ای به حوزه هوش مصنوعی دارد و حالا هدف تازه ای را درنظر گرفته است: فراوری اولین ربات انسان نما تا سال 2025 که بتواند رفتارها و احساسات انسان ها را شبیه سازی کند.

13 آبان 1402

8 فاکتور که هنگام خرید کابل USB باید به آنها دقت کنید

تنوع کابل های USB در سطح بازار بسیار بالاست اما کدام محصول برای خرید مناسب است؟ در این مطلب قصد داریم چند نکته پیرامون خرید کابل USB نو را بیان کنیم تا با یک انتخاب درست، برترین کابل USB را بخرید.

27 شهریور 1402

چرا اپل آیفون 15 مینی را عرضه نکرد؟

سری تازه آیفون 15 فاقد مدلی با میزان صفحه کمتر از شش اینچ است، اما چرا اپل گوشی مینی را حذف کرد با اینکه برخی از مشتریان آیفون، آن را دوست داشتند.

26 شهریور 1402

ساعت میبرو واچ GS در مقابل امیزفیت Bip U پرو؛ کدام را بخریم؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند خوش قیمت از دو برند شناخته شده دنیای تکنولوژی یعنی میبرو و امیزفیت می پردازیم؛ ساعت هوشمند میبرو واچ GS در مقابل امیزفیت Bip U پرو. این دو ساعت هوشمند اگر چه با قیمت های بسیار نزدیکی نسبت به هم در بازار گجت های هوشمند...

21 شهریور 1402

با کتاب دوست باشید و به این دوستی تان افتخار کنید

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران : حمیدرضا داداشی، روزنامه نگار و نویسنده حوزه کودک و نوجوان است. او نویسندگی را از سال 1370 در مجلات شروع کرد و اولین کتاب او در سال 1375 چاپ شد که پیروز به دریافت جایزه حوزه هنری در همان سال شد. با داداشی درباره کار در مطبوعات...

8 شهریور 1402

سامسونگ شکل پرچمداران خود را تغییر می دهد!

با ورود گوشی های تاشو سامسونگ به بازار، شایعات در خصوص گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ هر روز داغ تر از دیروز می گردد. یکی از جدیدترین آن ها، خبر از تغییراتی بزرگ در طراحی گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس می دهد.

29 مرداد 1402
تعداد: (122)