دنباله بازی Valiant Hearts بهار امسال به کنسول ها و کامپیوتر می آید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش ساعت شیک، بازی قلب های دلیر: بازگشت به خانه (Valiant Hearts: Coming Home) از طریق شرکت Old Skull Games ساخته شده است. این بازی بر اساس جنگ جهانی اول طراحی شده و داستان بسیار جالبی را به کاربران ارائه می دهد. همینطور اینکه طراحی هنری این بازی بسیار خاص بوده و مشابه با کارتون های قدیمی ساخته شده است.

دنباله بازی Valiant Hearts بهار امسال به کنسول ها و کامپیوتر می آید؛ تریلر آن را ببینید

چندی پیش شرکت یوبیسافت گفت که مسئولیت عرضه این بازی را بر عهده داشت و حال نوبت به تاریخ آن رسیده است. طبق چیزی که اعلام شده بازی قلب های دلیر در تاریخ 17 اسفند (7 مارچ) در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوتر در کنار نینتندو سوییچ عرضه شده که به نوبه خود پلتفرم های مخاطب آن جالب است.

نکته جالب اینجاست که نسخه موبایل این بازی تنها از طریق اشتراک نتفلیکس (Netflix) در دسترس کاربران قرار گرفت و با استقبال نسبتاً خوبی در این پلتفرم روبرو شد. حال نوبت به نسخه اصلی این بازی برای پلتفرم های بزرگ تر رسیده که نشان می دهد شرکت سازنده در پی توسعه مخاطبان خود است.

بازی قلب های دلیر: بازگشت به خانه در سبک اکشن و ماجراجویی است. این بازی در دوران جنگ جهانی اول جریان داشته و داستان های این دوران خاص را بیان می کند. شما باید در این بازی به یک قهرمان تبدیل شده و کارهای مختلفی از جمله کمک به افراد مجروح را انجام دهید. همینطور اینکه بازی بازگشت به خانه دنباله عنوان جنگ بزرگ (The Great War) است و داستان آن را ادامه می دهد.

با پیشرفت جنگ جهانی اول، در تلاش هستند تا در خندق های جنگ دوام آورده و زنده بمانند. این دو برادر به طور ناگهانی یک دیگر را گم کرده و حال باید تلاش کنند تا همدیگر را پیدا کنند. در میانه راه هر دو با شخصیت ها و قهرمانان مختلفی روبرو می شوند که هرکدام داستان خود را داشته و به بازی روح خاصی می دهند.

بازی قلب های دلیر: بازگشت به خانه مانند عنوان قبلی این مجموعه دارای طراحی خاص و نقاشی گونه است. همین مورد باعث شده تا جذابیت بسیار زیادی داشته و به بهترین نحو داستان خود را توضیح دهد. بازی بازگشت به خانه دارای عناصر بسیار زیادی از جمله گشت و گذار و پازل است که باعث می شود بازی حالت خطی نداشته و یک تجربه بسیار خاص را به کاربران ارائه دهد.

بازی از لحاظ تاریخی نیز بسیار دقیق طراحی شده است. به این شکل که کاربران با منطقه ها واقعی جنگ جهانی اول روبرو شده و باید تلاش کنند در شرایط سخت این جنگ بزرگ دوام بیاورند. از طرفی تمامی داستان های این بازی واقعی بوده و برای دوست داران تاریخ می تواند جذابیت بسیار زیادی داشته باشد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دنباله بازی Valiant Hearts بهار امسال به کنسول ها و کامپیوتر می آید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله بازی Valiant Hearts بهار امسال به کنسول ها و کامپیوتر می آید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید