مشکل آزاردهنده آیفون 15

به گزارش ساعت شیک، کاربران اپل در انجمن رسمی این شرکت می گویند بعضی از مدل های آیفون 15 با مشکل در اتصال بلوتوث روبرو هستند.

مشکل آزاردهنده آیفون 15

به گزارش ساعت شیک ، عده ای از کاربران آیفون 15 می گویند این گوشی از روز عرضه با مشکل در اتصال بلوتوث روبرو بوده است. ظاهراً مسائل مربوط به بلوتوث از همان زمان عرضه آیفون 15 وجود داشته اند و همچنان پابرجایند.

بر اساس گزارش زومیت، مشکل بلوتوث صرفاً به مدل عادی آیفون 15 محدود نیست و گزارش هایی از وجود این مشکل در آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس نیز منتشر شده است. کاربران می گویند مدل های نو گوشی آیفون برای حفظ اتصال بلوتوثی با دستگاه های قدیمی مثل سیستم های داخل خودرو یا هدفون ها با مشکل روبرو هستند.

یک کاربر می گوید همیشه در زمان رانندگی، آیفون را به خودرو متصل می نماید تا امکان مکالمه تلفنی را داشته باشد اما هر بار پس از چند ثانیه، ارتباط آیفون 15 با بلوتوث خودرو قطع می گردد. او مدعی است که آیفون 12 با همان خودرو بدون مشکل کار می نماید.

درحالی که بیشتر گزارش ها روی اتصال آیفون 15 به هدفون های بلوتوثی متفرقه و سیستم های داخل خودرو و دستگاه های مشابه تمرکز دارند، عده کمی از کاربران به مشکل در اتصال آیفون به مدل های مختلف هندزفری اپل نیز اشاره نموده اند. برای نمونه یک کاربر می گوید آیفون 15 پرو مکس پس از پنج تا 10 دقیقه ارتباطش را با ایرپاد مکس و بیتس استودیو بادز از دست می دهد.

اولین گزارش ها درباره مسائل بلوتوث آیفون 15 تنها یک هفته پس از عرضه این محصول به بازار ثبت شدند. این مسائل حتی پس از انتشار چندین به روزرسانی نرم افزاری از بین نرفته اند.

علت اصلی مشکل بلوتوث آیفون 15 تعیین نیست، اما بعضی از کاربرانی که تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته اند می گویند توانسته اند گوشی خود را تعویض نمایند و با این کار مشکل کاملاً برطرف شده است. بنابر این محتمل است مشکل بلوتوث، سخت افزاری باشد نه نرم افزاری.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "مشکل آزاردهنده آیفون 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل آزاردهنده آیفون 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید