ساعت هوشمند ردمی واچ 4 با قیمت 70 دلار معرفی گردید

به گزارش ساعت شیک، شیائومی ساعاتی قبل در کنار گوشی های سری ردمی K70، از ساعت هوشمند ردمی واچ 4 هم رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات این ساعت می پردازیم.

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 با قیمت 70 دلار معرفی گردید

این ساعت از نمایشگر مربع شکل بهره می برد و اولین ساعت ردمی با بدنه آلومینیومی محسوب می گردد. سمت راست بدنه، یک دکمه چرخنده تعبیه شده که می توانید برای کارهای مختلف از آن استفاده کنید. این ساعت دارای گواهی IP68 است و تا عمق 50 متری می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

از دیگر ویژگی های ردمی واچ 4 می توانیم به نمایشگر 1.97 اینچی اشاره کنیم که رفرش ریت 60 هرتز را ارائه می دهد. رزولوشن این نمایشگر 390 در 450 پیکسل است و حداکثر روشنایی آن به 600 نیت می رسد. بنابراین برای استفاده زیر نور افتاب با مشکل زیادی روبرو نمی شوید. در این ساعت از سنسورهای رایج و همیشگی استفاده شده و از بیش از 150 ورزش پشتیبانی می نماید. بعلاوه از GPS داخلی هم بهره می برد که این مشخصه برای ورزشکاران اهمیت زیادی دارد.

باتری قرار گرفته در بدنه 470 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که ردمی مدعی شده برای استفاده معمولی، تا 20 روز دوام می آورد. این ساعت با قیمت 70 دلار راهی بازار چین شده و کاربران چینی از امروز می توانند آن را خریداری نمایند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساعت هوشمند ردمی واچ 4 با قیمت 70 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند ردمی واچ 4 با قیمت 70 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید