بازدید مجازی بیش از 72 هزار نفر از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ساعت شیک، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از 25 اسفند 98 تا 17 فروردین 99 بیش از 72هزار نفر از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری این استان به شکل مجازی بازدید کرده اند.

بازدید مجازی بیش از 72 هزار نفر از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ساعت شیک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی گفت: روزانه به طور میانگین 3000 گردشگری مجازی از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری استان از طریق مراجعه به سایت، اینستاگرام و تلگرام این اداره کل بازدید کرده اند.

او افزود: معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور فیزیکی گردشگران در این مکان ها انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری شرح داد: در این برنامه تالاب ها، آبشارها، رودخانه ها، بناهای تاریخی، سدها، موزه ها، قلعه ها، پل ها، صنایع دستی، موسیقی های محلی، آیین های بومی و سایر جاذبه های مرتبط با طبیعت، تاریخ و گردشگری این استان به مردم معرفی شده است.

او افزود: علاقه مندان برای بازدید مجازی از این آثار می توانند از طریق مراجعه به سایت اداره کل استان به نشانی chb.mcth.ir، اینستاگرام به نشانی chb-cthh و تلگرام به نشانی chbmiras مراجعه کنند.

منبع: میراث آریا

به "بازدید مجازی بیش از 72 هزار نفر از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مجازی بیش از 72 هزار نفر از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید