بازدید 400 هزار نفر از مجموعه های مختلف منطقه ها آزاد در نیمه دوم سال

به گزارش ساعت شیک، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازدید 400 هزار نفر از مجموعه های مختلف منطقه ها آزاد در نیمه دوم سال صورت گرفت.

بازدید 400 هزار نفر از مجموعه های مختلف منطقه ها آزاد در نیمه دوم سال

محمد فرزاد میرزایی قلعه درباره این سفرها توضیح داد: از ابتدای سال 1402 که با شعار رشد تولید همراه بود، برنامه اردوهای پیشرفت با هدف امیدآفرینی در اهم برنامه های منطقه ها آزاد و ویژه مالی قرار گرفت. بر این اساس در نیمه دوم سال 1402 بالغ بر 400 هزار نفر در قالب اردوهای مختلف پیشرفت از مجموعه های تحت مدیریت 6 منطقه آزاد تجاری صنعتی و 24 منطقه ویژه مالی بازدید کردند.

او اضافه نمود: میانگین سنی بازدیدکنندگان از 22 تا 24 سال بود. همچنین بیشترین بازدیدها در حوزه کارخانه های نوآوری، صنایع تبدیلی و البته کارگاه های آموزشی ظرفیت های قانونی منطقه ها آزاد و ویژه مالی اجرا شده است.

مدیر کل گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی منطقه ها آزاد گفت: این اردوها با هدف امیدآفرینی و آشناسازی نوجوانان و جوانان کشور با دستاوردهای مهندسان و دانشمندان عزیز ایرانی لازم بوده و در تلاشیم در بودجه سال 1403 این بخش از برنامه های حوزه گردشگری و میراث فرهنگی منطقه ها آزاد را به کمک سایر دستگاه ها با رشد 40 درصدی همراه کنیم. از اهمیت این موضوع همین بس که تأثیرات بازدید از دستاوردها، ماندگارتر و ظرفیت ها را برای مدیران و کارشناسان نسل بعد آشکارتر می کند.

میرزایی اضافه نمود: از مهمترین نیازمندی ها در این حوزه تربیت راوی پیشرفت در کشور است که در این زمینه لازم است تمام دستگاه ها به ویژه دانشگاه ها اقدام اساسی کنند.

منبع: همگردی

به "بازدید 400 هزار نفر از مجموعه های مختلف منطقه ها آزاد در نیمه دوم سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 400 هزار نفر از مجموعه های مختلف منطقه ها آزاد در نیمه دوم سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید