بازسازی لست آو آس 2 با مجموعه ای از پیشرفت ها برای PS5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش ساعت شیک، در حالی که از مدت ها پیش گزارش هایی مبنی بر نسخه پلی استیشن 5 بازی لست آو آس پارت 2 به گوش می رسید، اکنون ناتی داگ این نسخه را با نام کامل لست آو آس پارت 2 ریمسترد (The Last of Us Part II Remastered) معرفی نموده است. درست خواندید، ریمستر یک بازی که فقط سه سال پیش منتشر شده است!

بازسازی لست آو آس 2 با مجموعه ای از پیشرفت ها برای PS5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

طبق اعلام استودیو ناتی داگ، برای تجربه این نسخه نیازی نیست مدت زیادی صبر کنید و می توانید بازی The Last of Us Part II Remastered را در تاریخ 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) روی کنسول پلی استیشن 5 تجربه کنید. اگرچه صحبتی از نسخه کامپیوتری این بازی نشده است اما با توجه به روند اخیری که سونی برای انتشار بازی هایش روی کامپیوتر در نظر گرفته است، قابل انتظار است که نسخه کامپیوتر هم تا مدتی بعد از نسخه پلی استیشن عرضه گردد. اگرچه تا به حال هیچ چیزی درباره آن گفته نشده است. این نسخه دارای ویژگی های زیر است.

تجربه کامل بازسازی شده بازی لست آو آس پارت 2 برای پلی استیشن 5:

The Last of Us Part II Remastered که برای کنسول PS5 ساخته شده، بازی اصلی PS4 را به گونه ای ارتقا می دهد که پیش از این امکان پذیر نبود، از جمله:

  • با مجموعه ای از بهبودهای گرافیکی، دنیای زیبا و در عین حال خطرناک این اثر را زنده می نماید.
  • عملکرد بصری در حالت Fidelity Mode از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد نمود.
  • بهبود زمان بارگذاری (لودینگ) بازی
  • پشتیبانی کامل از ویژگی های دوال سنس

حالت No Return؛ یک حالت کاملاً تازه روگ لایک مبتنی بر بقا:

مبارزات عمیق The Last of Us Part II را به وسیله یک حالت کاملاً تازه تجربه کنید! در حالی که مسیر خود را از میان یک سری برخورد تصادفی انتخاب می کنید، تا جایی که می توانید در هر مرحله زنده بمانید. در این حالت می توانید کنترل مجموعه ای از شخصیت های غیرقابل بازی مختلفی را بر عهده بگیرید که بعضی از آن ها هرگز در فرنچایز لست آو آس قابل بازی نبوده اند و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. این حالت تنوع چالش ها، دشمنان مختلف و مکان های به یادماندنی از لست آو آس پارت 2 را شامل می گردد که همگی در نبردهای نفسگیر به اوج می رسند.

راه های تازه برای بازی کردن:

در این ماجراجویی محبوب عمیق تر شوید و یاد بگیرید که بازی اصلی چگونه ساخته شده است.

  • Lost Levels به شما اجازه می دهد تا نسخه های اولیه توسعه سه مرحله بازی لست آو آس پارت 2 که به نسخه اصلی راه پیدا نکردند و در آن دیده نمی شوند را کشف کنید. این ها مراحل به صورت کامل توسعه نیافتند ولی می تواند دید جالبی از بخش های دیگری از دنیای این بازی بدهد.
  • در هنگام تجربه بازی از ساعت ها تفسیر توسعه دهنده های بازی در رابطه با روند توسعه این اثر لذت ببرید.
  • با حالت Guitar Free Play که شامل ابزارهای موسیقی تازه قابل باز کردن است، به پتانسیل های موسیقی خود بپردازید یا حالت تازه Speedrun را انتخاب کنید و برترین زمان های خود برای اتمام بازی را ارسال کنید.
  • ویژگی های دسترسی پذیری تازه و مهمی از جمله توصیف صوتی به این نسخه اضافه شده است.
  • بعلاوه بازی The Last of Us Part II Remastered دارای اسکین های تازه برای شخصیت ها و سلاح ها برای هر دو شخصیت الی و ابی است.

نکته بسیار مهم این است که افرادی که نسخه پلی استیشن 4 بازی لست آو آس پارت 2 را خریداری نموده باشند، می توانند با پرداخت 10 دلار نسخه خود را به نسخه ریمستر ارتقا دهند و از The Last of Us Part II Remastered و ویژگی های تازهش استفاده نمایند.

نظر شما درباره The Last of Us Part II Remastered چیست؟ در پایین می توانید تریلر این نسخه را مشاهده کنید.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی لست آو آس 2 با مجموعه ای از پیشرفت ها برای PS5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی لست آو آس 2 با مجموعه ای از پیشرفت ها برای PS5 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید